Re: Wow!! Wat een klus( wel een hele gave) ;)
Ongelooflijk. En dat allemaal af krijgen op hetzelfde tijdstip. Wat een werk, maar super goed gelukt.
www.carolabaktzoethoudertjes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wow!! Wat een klus( wel een hele gave) ;)
Ongelooflijk. En dat allemaal af krijgen op hetzelfde tijdstip. Wat een werk, maar super goed gelukt.
Schitterend zeg! Really impressed.
Supergaaf
petje af!
wat ontzettend mooi zeg. Hoe krijg je dat in hemelsnaam allemaal tegelijkertijd af?
Geweldig!!! Wat ontzettend mooi gemaakt zeg !!!
Hoe krijg je dat voor elkaar
Uhm...Door heel weing te slapen ..Kan nu ook voorlopig geen taart meer zien moet ik bekennen
.
Gaaf!
Ik moest ook erg lachen om die Kens..
ken alias barbie, geweldig!!
Super gedaan! En wat een vette klus, daar mag je zeeer trots op zijn!
Wat een opdracht, geweldig !!! Superleuk & mooi geheel! Die poppen zijn hilarisch, en ook mooi!
Wauw, super geheel
Wat een giller, om met Geer of Goor
te spreken
Geweldig gedaan , die Kennies, en die tiaras ook zo mooi! Heb je die met icing gemaakt? Knap hoor dat je die heel hebt kunnen vervoeren!
cool!!! gave opdracht, je hebt er wat moois van gemaakt! Hoe cool, die ken's in die jurken!!!
Waanzinnig, en wat een werk fantastisch, petje af.
Wat een werk, maar met een fantastisch resultaat! Geweldig!
Hey Joke,
Ik had ze al gezien op je hyves natuurlijk, maar een reactie hier op het forum is ook altijd leuk he.
Kan wel begrijpen dat je nu even geen taart meer kunt zien.
Maar nogmaals super gedaan hoor, geloof niet dat ik je dit na zou kunnen doen, zo een grote opdracht.
Groetjes Bianca
Wow dat is zeker een klus.....
Past helemaal bij de doelstelling....mooi gedaan hoor !
Wauw..wat een supermooi geheel!! En wat een werk
je mag oprecht trots zijn op jezelf
Wat een onwijs gave opdracht en superleuk thema joh! Mooi gedaan echt een supergaaf geheel! Mooi gedaan, kan me voorstellen dat je daar wel een tijd mee bezig bent geweest!
super gaaf hoor
Wat leuheuk, en wat een super opdracht!
Die Kens/barbies zijn megagoed! (de rest is ook prachtig natuurlijk!)
Zijn de taira's van icing gemaakt?
Tiara's zijn van fondant gemaakt.
@ Bianca Thanxx nogmaals..:)
Haha die is echt gaaf!! Het zijn zelfs ken barbie's!!
Geweldig zeg! Origineel, strak, gaaf!!!!
Waaw super gedaan!
super gaaf
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wow!! Wat een klus( wel een hele gave) ;)