Re: Voor mijn 19e verjaardag! (Grijs, roze en goud)
Wauw... die is mooi!!
Groetjes, KARIN www.taartvankarin.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor mijn 19e verjaardag! (Grijs, roze en goud)
Wauw... die is mooi!!
Prachtig! Het doet niet onder voor een bruidstaart. En nog gefeliciteerd hoor!
ps. je vindt het hopelijk niet erg als ik hem opsla??
chique hoor! En een mooi cadeau! proficiat nog!
Gefeliciteerd! Fijne dag... en een prachtige taart!
prachtig enne gefeliciteerd metje verjaardag!
Supertaart! Gefeliciteerd.
Supermooi!!!
Wauw !!!!!!!!!!! Gefeliciteerd met je verjaardag en met deze fantastische taart!
Wat een prachtige taart!
wow, geweldige bloemen ook, gefeliciteerd
gefeliciteerd en super mooi taart erg sjiek
wauw mooie kleuren en prachtige bloemen ook ik ben benieuwd naar de bloemenuitsteker
en gefeliciteerd natuurlijk
heel mooi echt super gemaakt
Poepiechique!! en gefeliciteerd!
Erg Mooie Taart
Vind de bloemen echt SUPER
en nog gefeliciteerd met je verjaardag
echt prachtig
haha ook iemand van mijn leeftijd ben nu ook 19.
gefelicitaart! erg mooi gemaakt. hoe heb je de stenen gemaakt?
^^
Een beauty!!! En natuurlijk gefeliciteerd
Bedankt allemaal voor de lieve, leuke reacties en felicitaties!!
Prachtig! Het doet niet onder voor een bruidstaart. En nog gefeliciteerd hoor!
ps. je vindt het hopelijk niet erg als ik hem opsla??
Natuurlijk mag je hem opslaan!
Oh wat lief van je ouders en wat een superchiquee taart!
Die bloemen vind ik zo mooi, mag ik vragen welke uitsteker je daarvoor hebt gebruikt?
wauw mooie kleuren en prachtige bloemen ook ik ben benieuwd naar de bloemenuitsteker
en gefeliciteerd natuurlijk
Dankje! Die bloemen heb ik van 3 maten hartjesuitstekers gemaakt, deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ucts_id=70
Ik heb van elke maat 5 blaadjes uitgestoken en de randjes met een baltool dunner gemaakt. Toen heb ik de grootste blaadjes/hartjes op een rondje van fondant geplakt, daar boven op weer een kleiner rondje van fondant, toen weer 5 blaadjes (middelste maat), toen weer een kleiner rondje, toen weer vijf blaadjes (kleinste maat) en toen nog een kleiner rondje. En daar heb ik toen weer allemaal kleine gouden bolletjes van fondant geplakt. Hoop dat het een beetje duidelijk is!
héél erg mooie taart zeg..wauw!!! Onder de indruk..mooi dat gouden 'bandje' hoe heb je dat gedaan..ziet er geweldig uit!
haha ook iemand van mijn leeftijd
ben nu ook 19.
gefelicitaart! erg mooi gemaakt. hoe heb je de stenen gemaakt?^^
Dat 'bandje', die stenen, heb ik met een eigen gemaakte mold gemaakt. Ik had van die gekleurde plastic juwelen (weten jullie wat ik bedoel?) en die heb ik in fondant met heel veel tylose gedrukt (en er meteen weer uitgehaald) en hem goed laten drogen. Ik heb trouwens wel eerst wat maizena over het fondant gewreven. Maar volgensmij bestaan er ook wel kant en klare molds met zulk soort stenen. Die parelsnoeren heb ik met de perfect pearls mold gemaakt. En toen heb ik ze in een zo recht mogelijke lijn om de taart heen geplakt.
Hopelijk heb ik alles beantwoord!
Wauw prachtig gewoon !
super seg en nog maar 19jaar wat word dat als je 25 bent??? en ja mooi goud bandje en mooie bloemen welke mal? jem stones? en bloemen?
heel mooi, leuke kleuren ook!
Heeeel erg mooi en hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
Oh, wat een plaatje, echt een schitterende taart ! En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !
Wow, superstijlvol joh! Dat belooft nog wat voor je 20e! En natuurlijk van harte gefeliciteerd!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor mijn 19e verjaardag! (Grijs, roze en goud)