Re: Een lieve taart met lelietjes voor het Gouden Bruidspaar!
Mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een lieve taart met lelietjes voor het Gouden Bruidspaar!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooi!
Dank voor jullie berichtjes!
De lelietjes zijn heel makkelijk te maken:
- kleine balletjes maken
- met de middelste 3 van de miniblossomplungerbloemetjes (leuk woord voor galgje weer ) een bloemetje erboven op plakken
- bloemetjes iets holler maken met een minibaltool of met een tapercones-tool (dat is zo'n 'pijltje', je krijgt dan vanzelf een soort sterretje in het midden van je bloemetje)
- opletten dat je 'klokje' niet te lang wordt maar een bolletje blijft
- hartje van het lelietje eventueel dusten met een beetje lichtgroen
- de hele kleine bloemetjes aan het einde van het steeltje zijn alleen een bolletje met een sterretje erin met de tapercones-tool
Gaat best snel hoor zo'n taart vol lelietjes, het zijn er een stuk of 100 en ik deed er denk ik 2 uur over voordat ik met de blaadjes en de takjes erbij enzo helemaal rond was... tsja dat vind ik dan best meevallen
De lichtgroene basiskleur van de taart is trouwens ontstaan door 2 restjes groen en een restje pastelgeel met elkaar te mengen en na het bekleden de basislaag te bespuiten met de pearldustspray, maar de kleur komt zo erg dicht in de buurt bij de pure 'Avocado' van Americolor.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een lieve taart met lelietjes voor het Gouden Bruidspaar!