Re: Gewoon lekker gezellig :) (blond a'dam)
Geweldig!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gewoon lekker gezellig :) (blond a'dam)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldig!!!!
JEMIG....
ik wordt er helemaal stil van
.
Zoveel leuke reacties!! Dankjewel
Ik zag net dat ik er niet bij heb vermeld waarmee de taart gevuld is, dus voor degene die het mss nog zou willen weten: Het is een bc met chocolade stukjes, gevuld met tompouche room, nutella en slagroom.
@ Taartenprinsesje en Ester:
Het is gewoon een puzzelplaatje (de dame alleen dan), heb er niks op geschilderd.
Ze is GEWELDIG!!!! Toch net anders dan andere Blond-taarten door de kleurstelling en dat leuke 3-D strikeffect.
Ze is GEWELDIG!!!! Toch net anders dan andere Blond-taarten door de kleurstelling en dat leuke 3-D strikeffect.
Dankjewel
, normaal heb ik helemaal in mijn hoofd zitten hoe de taart eruit komt te zien. Deze heb ik gewoon snel gemaakt met wat ik nog had hihi..
Ik doe vooral mijn eigen ding wat ik denk dat wel leuk en mooi is.
Wat is hij super zeg!!!! Vind vooral de kleuren ook top gekozen... 
wauw wat een leuke taart
Ff in elkaar gezet??
Nou, daar zou ik 2 weken over doen, denk ik!
Maarre... hij is superleuk!! Lekker gezellig, zeg maar... 
snel ???? dat lukt mij niet snel !
wat een leuke taart zeg !
is knap gedaan !

Wow wat een leuke en mooie taart 
Wauw! Heel erg mooi ja! Zeker gezellig en die kleuren.... Ik ben wel benieuwd naar wat je dan eens uit wilde proberen?
Als je dit snel voor elkaar krijgt, heb je echt geen tips en tricks meer nodig hoor!
Ik vind ´m echt schitterend!! Die strikjes zijn ook zóóó leuk! Super!!

Wat is ie leuk en vooral gezellig!!!!
Wauw! Heel erg mooi ja! Zeker gezellig en die kleuren.... Ik ben wel benieuwd naar wat je dan eens uit wilde proberen?
haha... Dit was eigenlijk mijn eerste puzzelplaatje
, dus dat wou ik uit proberen
Verder iedereen bedankt voor de reacties
En vooral nog veel kijkplezier op dit gezellige forum
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gewoon lekker gezellig :) (blond a'dam)