26 Laatst bewerkt door tom poes (06-08-2007 20:41)

Re: Jungle zandbak :-)

Hoi Lara, jij schreef bij de Dikkie Dik taart van Charlotte en mij dat je dat de leukste uit de verzameling van vandaag vond, maar dat schrijf ik nu lekker bij jou! Wat een suuuuuupertaart met al die maffe beesten, dat hebben jullie geweldig gedaan!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

27

Re: Jungle zandbak :-)

Dit is een FORMIDATISCHGRANDIOZEGIATANTISCHENORME taart!!! Geweldig die uitdrukkingen op die snoetjes van de dieren!!!
Dat is zeker een wauw-mailtje waard!!!!

28

Re: Jungle zandbak :-)

Van mij krijg je ook een dikke vette wauw !!!

Want meer dan mijn voorgangers geschreven hebben kan ik niet uitbrengen!!!

Ik vind die banaan zooooo leuk!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

29

Re: Jungle zandbak :-)

Geinig! Vooral dat rietje van de giraffe en die knoop in de slurf, humor!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

30

Re: Jungle zandbak :-)

Super gaaf zeg!
Leuk dat jullie er samen aan hebben gewerkt!

31

Re: Jungle zandbak :-)

WOW!! Hij is super!! Wat een grappige dieren, die giraffe met dat lange rietje... hoe verzin je het!! Heel erg gaaf!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

32

Re: Jungle zandbak :-)

hihi wat een supertaart zeg! en die julio! wat een verborgen talent!
lijkt me wel gezellig zo samen freubelen aan tafel.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

33

Re: Jungle zandbak :-)

Bedankt allemaal, wat een superleuke en positieve reacties! :O
Ook Julio zat wel even te glunderen bij al jullie opmerkingen over "zijn" aap ;), haha ik denk dat ik de volgende keer voor het boetseren nu wel weer op hem kan rekenen :-D dus meiden bedankt h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

34

Re: Jungle zandbak :-)

Waw!! Hartstikke leuk taart!! Heel mooi geboetseerd!! De aap van die Julio geboetseerd heeft is ook heel goed gelukt!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

35

Re: Jungle zandbak :-)

Ik heb mij even voor de gelegenheid laten registreren...

Lara...Hartstikke bedankt voor de prachtige, maar ook heerlijke taart. Mark en ik konden onze ogen niet geloven. De details waren echt subliem...We schaamden ons het bedrag te moeten betalen wat we hadden afgesproken. Het was zoveel meer waard...

De smaak was ook perfect. Iedereen zat te smullen. Maar het leukste was nog dat iedereen zich in de keuken perste om het kunsstuk te bewonderen...

Nogmaals bedankt en je hebt er (sowieso) een klant bij....

En dan zal ik ook maar even zeggen dat de aap geweldig was :-) , en ook natuurlijk alle andere dieren...Ik kan niet enthousiast genoeg zijn..

Groetjes Marlous

36

Re: Jungle zandbak :-)

Helemaal geweldig, super al die details.

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

37

Re: Jungle zandbak :-)

oh Lara en Julio, wat een team zijn jullie!!
hier past eigenlijk maar

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

38 Laatst bewerkt door Antoinette (07-08-2007 15:31)

Re: Jungle zandbak :-)

JULLIE ZIJN TOPPERS!!!!!!!
CHAPEAU CHAPEAU!!!!!
WAT EEN GEWELDIGE TAART!!!!!
Je kunt zien dat hij met zeer veel liefde is gemaakt!!!!!
Ik ben er stil van!!!!!!!! :lol: :Y :D :cool: :thumb:
Kortom: IK NEEM MIJN PETJE DIEP VOOR JULLIE AF!!!!!

Pluk de dag!

39

Re: Jungle zandbak :-)

WAUW LARA!! wt een mooie taart.  Dat rietje van de giraffe :-D
Heel erg mooi.
Handig (en gezellig) zo'n man in huis ik weet er alles van. Die van mij wil alleen niet freubelen alleen bakken hahaha
Maar echt super hoor!

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

40

Re: Jungle zandbak :-)

Madre schreef:

Ik heb mij even voor de gelegenheid laten registreren...

Lara...Hartstikke bedankt voor de prachtige, maar ook heerlijke taart. Mark en ik konden onze ogen niet geloven. De details waren echt subliem...We schaamden ons het bedrag te moeten betalen wat we hadden afgesproken. Het was zoveel meer waard...

De smaak was ook perfect. Iedereen zat te smullen. Maar het leukste was nog dat iedereen zich in de keuken perste om het kunsstuk te bewonderen...

Nogmaals bedankt en je hebt er (sowieso) een klant bij....

En dan zal ik ook maar even zeggen dat de aap geweldig was :-) , en ook natuurlijk alle andere dieren...Ik kan niet enthousiast genoeg zijn..

Groetjes Marlous

Hi Marlous, wat leuk zeg om je hier te zien, ik zag al de Madre staan en dacht gelijk....jaaa dat is la madre de Micah :-D

En dank dank dank ;) voor al je complimenten! :O :O Ben heel blij dat het zo'n sukses was!! :-) En dank voor het compliment voor de aap ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

41

Re: Jungle zandbak :-)

riteke schreef:

WAUW LARA!! wt een mooie taart.  Dat rietje van de giraffe :-D
Heel erg mooi.
Handig (en gezellig) zo'n man in huis ik weet er alles van. Die van mij wil alleen niet freubelen alleen bakken hahaha
Maar echt super hoor!

Haha Riteke, nou die van mij bakt niks hoor ;) en wil ook geen taart vullen, alleen maar opeten :lol: maar gelukkig kan ie goed freubelen :-D :-D Misschien moeten we af en toe een dagje ruilen van man?! ;) :lol:

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

42

Re: Jungle zandbak :-)

Wat een schatjes die dieren!! Stuk voor stuk!
En dat zandkasteeltje! Niet te geloven!
Ik ben helemaal weg van je taart!

Angelique

43

Re: Jungle zandbak :-)

Wat ontzettend leuk! Echt een van de mooiste taarten die ik hier voorbij heb zien komen. Die slaan we dus op en jatten we een keer ;)

44

Re: Jungle zandbak :-)

Ik vind hem echt meer dan top, en julio is niet de enige die goed kan boetseren zeg. Die oliefant (met knoop in zijn slurf, geweldig :lol: ) ,leeuw en giraffe zijn toch zeker niet uit de lucht komen vallen? ;) Je bent een topper. :Y

45

Re: Jungle zandbak :-)

Alle superlatieven zijn al voorbij gekomen, wat er aan toe te voegen?
GROOTS!

46

Re: Jungle zandbak :-)

waaw, prachtig gemaakt!
die bananen! net echt! en de dieren natuurlijk, de houding vd giraffe.. en al de rest!

47

Re: Jungle zandbak :-)

Wouwwww Lara...wat is die leuk geworden zeg !!!!!!!!!!!!!
Wat kun jij goed boetseren, het is echt allemaal even leuk wat ik zie (duidelijk door Wendy aangestoken of niet ;) ?)

48

Re: Jungle zandbak :-)

nnicole1234 schreef:

Wouwwww Lara...wat is die leuk geworden zeg !!!!!!!!!!!!!
Wat kun jij goed boetseren, het is echt allemaal even leuk wat ik zie (duidelijk door Wendy aangestoken of niet ;) ?)

Haha Nicole ja, wel behoorlijk aangestoken met het boetseervirus van Wen ja ;) :-D
Bedankt voor het compliment!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

49

Re: Jungle zandbak :-)

Hij is echt geweldig, en wat kun je ontzettend goed boetseren!

50

Re: Jungle zandbak :-)

ik sluit me aan hoor, hij is echt GEWELDIG.
Heb meteen ook even al je andere taarten bewonderd, echt wauw, super gewoon, met open mond zitten genieten van je mooie taarten.

TROTS met supergrote letters kan je op je taarten zijn :Y

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle