Re: waar halen jullie de plaatjes van de blond taarten???
Thnx voor je email Natasja! Zitten leuke plaatjes bij! Ben benieuwd hoe vaak we ze straks op het forum tegenkomen!
En Nathanja ook bedankt voor de tips!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » waar halen jullie de plaatjes van de blond taarten???
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Thnx voor je email Natasja! Zitten leuke plaatjes bij! Ben benieuwd hoe vaak we ze straks op het forum tegenkomen!
En Nathanja ook bedankt voor de tips!
wil iemand mij ook wat plaatjes mailen van Blond? Ik kan alleen van die kleine plaatjes vinden. Alvast bedankt!
Ik heb nog geen Blond taart gemaakt, maar je kan ze van de Greetz site halen.
http://www.greetz.nl/kaartenwand/collec … m_kaarten/
Je kunt ze volgens mij niet opslaan, maar met print screen en dan plakken in Word lukt het wel.
hoe werkt dat dan met een printscreen? Als ik met mijn rechter muis klik zie ik wel afdrukken en krijg dan gelijk mijn printer te zien. Sorry maar ben echt een leek hierin
hoe werkt dat dan met een printscreen? Als ik met mijn rechter muis klik zie ik wel afdrukken en krijg dan gelijk mijn printer te zien. Sorry maar ben echt een leek hierin
Als je het plaatje ziet dat je wilt hebben, druk je op de knop 'print screen' op je toetsenbord, open dan een nieuw word-document, 'plakken' (of CTRL V) en tadaa!
(als het niet lukt, stuur me dan ff een mailtje dan help ik je nog ff verder!)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » waar halen jullie de plaatjes van de blond taarten???