26

Re: op de valreep nog 1 taartje dan. :)

Wendy, Het geheel is een PLAATJE geworden. De onderdelen apart al bewonderd. Het echie is weer een TOPPERTJE!!!!
CHAPEAU>
Het begin van de vakantie verloopt in ieder geval warm. Is je taart nog heel over gekomen met die warmte??? Wij zijn na mijn schoonouders gegaan in Egmond aan zee daar was het teminste behagelijk!!! Fijne vakantie.

Pluk de dag!

27

Re: op de valreep nog 1 taartje dan. :)

Ze is prachtig...... zucht.........

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

28

Re: op de valreep nog 1 taartje dan. :)

Mooi gemaakt!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

29

Re: op de valreep nog 1 taartje dan. :)

Prachtig Wen!! Ze ziet er superlief en mooi uit!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

30 Laatst bewerkt door wendy (13-08-2007 09:30)

Re: op de valreep nog 1 taartje dan. :)

Dank voor alle leuke reacties. Da's nog eens leuk om te lezen als je thuis komt. :D

jopamal schreef:

Wendy, wat ontzetend gaaf zeg en dat in 1 avond, dat bed alleen al moet eigenlijk lang drogen, hoe fix jij dat toch.
Jolanda

Ik had ook wel voorgewerkt hoor, het hoofdeinde en de roosjes en doorroosje zelf heb ik tevoren gemaakt. Was nog best spannend of ik haar er zonder te breken op zou krijgen, maar dat ging goed.
Ik dacht, met al dat voorwerk ben ik zo klaar maar dat viel toch wat tegen. Hoewel, tegen, ik vind het nooit erg lang bezig te zijn hoor. :D
dat dekentje kostte best wel wat tijd met die details, maar dat vind ik nou juist zo leuk om te doen. :D

catherine schreef:

ik zie Debbie Brown nog jouw boeken kopen hoor. deze is minstens even mooi als die in het boek, en feitelijk nog een heel klein beetje mooier ;)

Wauw, dat is nou een lief compliment. :o
En natuurlijk was deze op doornroosje geinspireerd van debby brown, al heb ik niet zo veel overgelaten van het origineel vrees ik. :s Ik vind deze kleuren wat liever en herkenbaarder voor een klein meisje en ook het bed wat zachter dan bij het origineel. Maar die vond ik ook mooi want zodra ik dat boek kocht wilde ik hem al maken. (maar dan op mijn manier. ;) :D )

31

Re: op de valreep nog 1 taartje dan. :)

Elke keer verbaas je me weer!
Leuk, weer eens een heel andere techniek, ik vind hem prachtig met die bloemen zo.

32

Re: op de valreep nog 1 taartje dan. :)

Hij is prachtig Wendy, zat al op het resultaat te wachten en had hem dus haast  nog gemist vanwege alle drukte hier thuis. Laat hem mijn dochters maar niet zien!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

33

Re: op de valreep nog 1 taartje dan. :)

Prachtig!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!