26

Re: kussen!

Hij is erg goed gelukt, mooi hoor :Y  :thumb:

27

Geweldig! Ik heb deze mat ook en ik ga hem vrijdag voor het eerst proberen :D Ben vrijdag jarig en ik wil de gasten die zaterdag komen toch wel iets moois voorschotelen ;)

Groetjes, Laura! :)

28

wat gaaf zeg!,
welke relief mat is dit?

29

super gaaf!!!

30

Nathalie B schreef:

wat gaaf zeg!,
welke relief mat is dit?

gracefull vines

31

netjessssss!!! :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Heel erg mooi gelukt!  :thumb:

33

heel mooi zeg! :thumb:

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

34

ik zeg wauw!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

35

Dat heb je heel mooi gedaan!
Ik vind het een erg mooie kussentaart :thumb:

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

36

Heel mooi!

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

37

Mooi hoor! Ik kan niet met die matten overweg...alles blijft altijd plakken en het design loopt uit als ik het fondant uitrol over de taart.

Life can be a series of magical moments, if only you let it...

38

erg leuk en mooi super

heel erg mooi!!!

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

40

Oef! Moooooie taart!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

41

Curly schreef:

Mooi hoor! Ik kan niet met die matten overweg...alles blijft altijd plakken en het design loopt uit als ik het fondant uitrol over de taart.

ik  rol het nooit over de taart heen maar til het op met mijn handen en gooi het in 1x eroverheen,en weet niet of je het fondant over je mat doet en er dan in rolt of je mat over je fondant doet,ik doe altijd mijn mat over het fondant en dan voorzichtig schuiven met een roller en zachtjes aan drukken