Re: Ik loop een beetje achter...
WOW wat een mooie parade en super geboetseerd!!
Vind je het erg als ik ze opsla ter inspiratie?
Groetjes, Harriët
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik loop een beetje achter...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ZO hee, jij kunt goed boetseren
super mooi!
Fantastisch zeg . Ze zijn allemaal ontzettend mooi geworden!!
prachtige taarten, wat gaaf gedaan de naam Jorik zo omhoog!!!
Jij loopt niet achter, maar voor. Je boetseersels en je taarten zijn nl. weer superleuk!
Helemaal niet erg juist een eer
super gedaan annnemieke......
ik vind die letters op de laatste zo leuk..welke gauge gebruik je daarvoor enne tips...ik had het laatst geprobeerd maar verliep niet geheel naar wens...dus plan B toen maar...maar blijf het super leuk vinden....
super gedaan annnemieke......
ik vind die letters op de laatste zo leuk..welke gauge gebruik je daarvoor enne tips...ik had het laatst geprobeerd maar verliep niet geheel naar wens...dus plan B toen maar...maar blijf het super leuk vinden....
Hoi Conny
Ehm tjee eigenlijk geen idee, het is van dat soort van ijzerdraad waarmee je ook van die sprieten maakt zeg maar ,snap je wat ik bedoel?? van die toppers, met sprieten met bolletjes of sterren, noem maar op eraan...Ik heb dat ijzerdraad vorig jaar in birmingham gekocht en het zit niet meer in de verpakking.... Ik steek iedere letter 2 keer vrij dik uit...dan eerst de naam onder elkaar leggen, tyloselijm erop, ijzerdraadje er een beetje indrukken, naam daar nog een keer bovenop, tussen de letters nog een beetje tylose lijm en zeker 24 laten drogen....
Allemaal supertaarten en wat kun je waanzinnig goed boetseren!
Wat een supper leuke Piet Piraat zeg! Jammer dat er geen howto is over hoe je Piet zo mooi hebt gemaakt ( dat is natuurlijk eigen belang ). Als er wel een is dan hoor ik het heel graag van je want in moet de 12de van deze maand een Piet Piraat taart maken.
Ik heb gewoon een plaatje opgezocht en ben gaan boetseren, helaas voor jou dus niet volgens een howto... Ik dacht van te voren ook dat ik deze moeilijk zou vinden, maar als je goed naar de details kijkt en je voegt de details ook toe dan lijkt ie volgens mij al vrij snel hoor... Veel succes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik loop een beetje achter...