26

Re: Aardbeienschuimtaart!

EHmmm..ik heb ineens zo'n trek in taart!!

Je hart fluitsert, luister goed!

27

Behalve dat hij er lekker uitziet, ziet hij er ook mooi uit!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

28

http://www.justinbrothers.com/Images/drooling_homer.gif

dit plaatje kwam spontaan in me op, wat zou ik geld geven om daar een hap uit te mogen nemen!!!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

Wat ziet die taart er heerlijk en prachtig uit!! Moet 'm ook maar gauw eens proberen....mmmmmmmmmmmm.

groetjes,

Alice

30

jammie jammie dat lijkt me heerlijk !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

31

smarianne schreef:

Hij ziet er heerlijkst!!! uit!!! Wil um graag maken maar kan het recept niet vinden.
Bedoel je deze soms?
......

Groet van Marianne

Hoi Marianne,

Hihihi, ik moest erg lachen om deze taart weer te zien verschijnen, hij is al zo'n 6 maanden geleden met smaak opgegeten :D

Maarreh, om even op je vraag terug te komen, dat recept bedoelde ik niet, wel deze :

Christoffeltaart

Groetjes en succes!

Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

32

Bedankt. Ik kon het recept maar niet vinden. Ik heb um nu gekopieerd en geplakt.
Iemand gaat voor mij een geboorte aankondiging in de folie zetten en ik vroeg wat ie dr voor moest hebben......een taart? 'Jaaaa....doe maar een schuimtaart maar zo ongezond mogelijk'. Hij houdt n.l. niet van vruchtjes in taarten. Kan die kersenvlaaivulling ook gewoon bokkepootjes vulling zijn?
Marianne

Bedankt voor je snelle reactie.

33

Maar omdat de aarbeien goedkoop zijn (Bedankt, Sammy1978 ;) ) Is het een variatie met aardbeien geworden.

Dit fascineert me nou al de hele dag..... Kan iemand mij uit deze fascinatie helpen?
Aardbeien zijn harstikke duur.....

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

34

smarianne schreef:

Kan die kersenvlaaivulling ook gewoon bokkepootjes vulling zijn?

Ik denk het wel hoor. Volgens mij is daar trouwens die notenvariant van de schuimbodems erg lekker bij (gemalen hazelnoten erdoor, hmmmmm)

Teiget schreef:

Maar omdat de aarbeien goedkoop zijn (Bedankt, Sammy1978 ;) ) Is het een variatie met aardbeien geworden.

Dit fascineert me nou al de hele dag..... Kan iemand mij uit deze fascinatie helpen?
Aardbeien zijn harstikke duur.....Greetz Miranda

Ehm....Misschien helpt het als je naar de datum van de post kijkt? Ik heb m van de zomer gemaakt :D

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

35

Oude liefde roest niet ofwel, oude taarten vergaan niet :lol:

Alles goed???? nee 3 fout