26

Re: Taartje vanwege een tattoo

mamakaat schreef:

Mijn tattoo zit redelijk inzakveilig op mijn underrug. De eerste zwangerschap heeft ie in ieder geval overleefd :) Heb wel zin om er een taart omheen te bouwen nu....hmmmm  :think:

Ben wel benieuwd hoe dat er dan uit komt te zien  :lol:  :lol:  :lol:

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

27

Hey die ken ik! Tenminste, dat denk ik... Is dat de tattoo van Robin?? Dat is mijn ex-collega :D

28

MarloesH schreef:

Hey die ken ik! Tenminste, dat denk ik... Is dat de tattoo van Robin?? Dat is mijn ex-collega :D

Ik heb geen idee wie de dame op de foto is. :nooo 
Ik kreeg de foto doorgemaild omdat degene waar het taartje voor was deze tattoo wilde laten zetten.

Groetjes M@rjommeke

29

Marjommeke schreef:
MarloesH schreef:

Ik heb geen idee wie de dame op de foto is. :nooo 
Ik kreeg de foto doorgemaild omdat degene waar het taartje voor was deze tattoo wilde laten zetten.

Haha ben ik even in de war! Dacht ik hem te herkennen, voor de zekerheid toch maar even de foto vergeleken met de foto waarvan ik dacht dat t hem was, blijkt ie heel anders te zijn! Sorry...

Dit is de foto die ik bedoelde:
http://94.100.124.147/1035150001-1035200000/1035170901-1035171000/1035170918_5_dfhx_1.jpeg

30

Je hebt trouwens wel een prachtige taart gemaakt!
Is er ook een how-to van de roos die er op zit?  GE-WEL-DIG!

31

MarloesH schreef:

Je hebt trouwens wel een prachtige taart gemaakt!
Is er ook een how-to van de roos die er op zit?  GE-WEL-DIG!

Ja die how to is er hoor ! Deze gebruik ik altijd !

http://www.maakjetaart.nl/home.php?PID= … amp;AID=90

Succes !!!

Groetjes M@rjommeke

Man wat een enorme tattoo. Mooi maar heeeeel groot.
De taart past er echt heel goed bij. Mooi geworden.
Leuke opdracht ook zeg.

Jammie, jammie!

33

wauw wat gaaf je taart en die tattoo ook en idd wat een mooie roos ga die how to ff opslaan ;)  heel gaaf zon tattoo heb er zelf 4 en ook wel redelijk van formaat maar niet zoo groot dat is idd leuk als je super strak ben en geen kinderen wilt :s  :lol:  :lol:

34

Wat een prachtige taart, en die roos  :thumb:  :thumb:  :thumb: .

De tattoo vind ik ook supermooi. Toevallig wilde ik er nog eentje bij laten zetten ( heb de M van mijn eerste zoon in een soort tribal staan op m'n heup), en nu moet natuurlijk ook de R van de 2e erbij  ;) en dan in deze stijl van de foto  :D .
De plek vind ik juist ideaal, als alles gaat hangen heb je een badpak aan of shirt erover en niemand die het ziet.
Op je enkel blijft hij altijd in het zicht.

35

Wat een prachtige tattoo!!!, hihihi wat zou er dat bij mij raar uitzien...

Oja, je taart is echt super en chic!