Re: Rozen toren!
De taart is prachtig. Ik zou foto 2 kiezen en geen vlinders.
but you may also be the world to one person."
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rozen toren!
De taart is prachtig. Ik zou foto 2 kiezen en geen vlinders.
Hier ook foto 2 ! Prachtige taart, ongelooflijk mooi en inderdaad, al het andere leidt af van het mooie van de taart (waarbij je inderdaad nergens aan kunt zien dat het een taart is !)
Foto 1 is mooi of de laatste (ivm kleurencombi), ik zou er niets bij doen, is mooi zo!
Wauw, wat prachtig. Hele mooie kleurtjes!
Mijn keuze is ook foto 2. Zou hem alleen nog even met een bewerkingsprogramma bijsnijden zodat hij ietsje groter wordt. En ook ik zou de groene blaadjes verwijderen. Met vlinders wordt íe vast nog mooier, maar zonder is t'ie al geweldig!!
Wauw prachtige taart!
WOW, ik zou er zeker niets meer aan doen, dus geen vlinders.
welke foto? de eerste, dat geeft zo'n luxe uitstraling, prachtig. Kunnen de mensen een beetje voorstellen hoe het bij hun thuis zou kunnen staan (voor ze 'm opeten)
Wauw, wat een prachtige toren.
Ik zou foto 2 kiezen, omdat de taart daarop goed als middelpunt op staat. Zonder veel afleiding van andere spullen.
Prachtig, prachtig, geweldig mooi! Wauw, wat is dit een plaatje zeg!
Ik zou ook voor foto 2 gaan...maar misschien nog beter om een andere foto te maken waar iets minder in de omgeving te zien is? Zodat echt je taart eruit springt?
Heb je deze hele taart in 1,5 uur gemaakt?
Whooohw dat is wel heeeel snel Had je de rozen dan al af of gewoon alles in 1,5 uur? kan het bijne niet geloven haha
maar hij is erg mooi geworden hoor !
WAUW!
Echt een super taartje! Ik vind de kleuren ook prachtig ik vind de derde foto het mooist, maar op de eerste foto komt de taart beter naar voren!
chique de friemel ik vind de 2e foto het mooiste
moooooooooooooooi hoe maak je die rozen?
Foto 2, definately
Maar heb je dat ding meegesjouwd naar een tuincentrum of werk je daar ofzo???
Ik ze me al lopen door de Intratuin... even m'n taart op de foto zetten hoor mensen!!
Prachtige rozen meid...moet ook echt maar eens rozen workshoppen bij jouw!
Ik vindt ook de tweede foto het mooist .
Heel stijlevol plaatje zo ...lijkt geen taart als je het zo ziet.
Bedankt meiden voor jullie leuke reacties ik ga voor foto 1 denk ik of 2
De blaadjes en de parels zitten al vast en dus die kunnen er niet meer af haha.
De truc dat ik zo snel klaar was zal ik ook maar even prijs geven
De rozen die er op zitten heb ik gekocht
Ik gebruik veel ouwel bloemen en daar kun je ook marsepeinen rozen bestellen dus het was wel een duur grapje haha.
Ik vind foto 2 ook het mooiste
Prachtige taart ook!
Zou prachtiggggg staan op mijn mooie zilveren dienblad en roze/zilveren spulletjes van Riverdale die ik voor mijn verjaardag gekregen heb
hihi
Ik vind de 2e foto het mooist, je andere foto's zijn een beetje scheef..als je ze wat bijsnijd/recht snijd zou het mooier zijn. Je taart is prachtig natuurlijk...ook wel mooi om hem zonder ook maar iets op de foto te zetten hoor..
Prachtig! Mijn voorkeur gaat naar foto 2!
Super zeg!
Ik vind de tweede foto het mooiste
Heel mooi!!!!! ook de kleuren.
En foto 2 is de beste (naar mijn mening). En witte vlinders kunnen er ook er bij.
Geweldig mooi weer!
Kga voor de 2e foto, daar staat de minste afleiding van de taart op.
hey charissa
wow ech heel mooi kan zo in de kast staan ahhah ik vind foto 2 het mooist en idd zo is hij al heel mooi zonder vlinders maar misschien is met ook wel heel mooi heb je ok niet veel aan he ahhah en ff vraagje heb je die fotos bij jou thuis gemaakt? wat een super gaaf behangetje!!
groetjes kim
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rozen toren!