51

Re: zoektocht naar een mixer

appeltaartenvrouwtje schreef:

hoi,

bij "trade101" in Ijsselstein (UT)
krijgt er een bon bij, verpakking zit dicht (garantiebewijs in de doos), heeft de zwarte,de rode en de creme kleurige,
ik twijfelde eerst ook, maar ben hem toch maar gaan halen, vond het teveel prijsverschil...
het is dus geen winkel, maar een man die "dealer" is van kitchen aid.
groetjes neeltje

Hai neeltje, als je een website hebt van die man zou je mij dan ook willen mailen? ben 3 september jarig en wil heel graag een ka!

groetjes fifi

Geniet van elke dag!!!!

52

FiFi78 schreef:

hoi,

krijgt er een bon bij, verpakking zit dicht (garantiebewijs in de doos), heeft de zwarte,de rode en de creme kleurige,
ik twijfelde eerst ook, maar ben hem toch maar gaan halen, vond het teveel prijsverschil...
groetjes neeltje

Hai neeltje, als je een website hebt van die man zou je mij dan ook willen mailen? ben 3 september jarig en wil heel graag een ka!

groetjes fifi

ik heb ook nog niets gehoord, waarschijnlijk geen website denk ik...

ik ben de 28e jarig en wil er ook graag 1 :D

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

53

chocotoetje schreef:
FiFi78 schreef:

hoi,

groetjes neeltje

groetjes fifi

ik heb ook nog niets gehoord, waarschijnlijk geen website denk ik...

ik ben de 28e jarig en wil er ook graag 1 :D

Oh jammer, ik ga haar wel even mailen. volgens mij is het iemand via ebay......wordt vervolgd ;)

Geniet van elke dag!!!!

54

ik wacht in spanning af ;)

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

55

@ chocotoetje.

Bij pixmania is de ka (afhankelijk van de kleur) 396,- dna heb je degene met ee nkom inhoud van 4,83 liter. km 50

heb hem tot nu toe nergens goedkoper gezien......

groetjes fifi

Geniet van elke dag!!!!