Re: Bruidsproeverij
nou sorry hoornaar als ze bij jouw niet bestellen vraag ik mij af waar ze het dan wel doen !!!
het ziet er heel gelikt verzorgd en piekfijn uit ik hoop dat je de opdracht krijgt .....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidsproeverij
nou sorry hoornaar als ze bij jouw niet bestellen vraag ik mij af waar ze het dan wel doen !!!
het ziet er heel gelikt verzorgd en piekfijn uit ik hoop dat je de opdracht krijgt .....
Jeetje he, wat een ontzettend prachtige creaties heb je gemaakt; super!
En als ik het bruidspaar was zou ik bij jou bestellen maar me stiekem wel een beetje schamen voor m'n gedrag maar als ik echt dapper was excuses maken!
Ik hoop dat ze alsnog bij je bestellen want het is de moeite waard!
gr.Araucaria
Wat een prachtige presentatie, ik wil ook nog eens trouwen en dan wil ik ook dit mooie geheel
Geweldig , en die koekjes zo mooi strak, ik heb niets met koekjes bakken, maar je zou er na het zien van deze foto's direct aan beginnen
wauw wat mooi!!
jammer dat het allemaal zo raar ging, ik zelf had denk ik niet eens getwijfeld bij alleen het zien ervan, laat staan als ik het geproefd had
Wauw wat een geweldige proeverij!!! Hopelijk wordt je werk wel beloond!
hele mooie samenstelling en echt prachtig afgewerkt! Hoop het beste voor je, en dat je toch een mailtje krijgt dat je de opdracht hebt.
Super hoor, alles is gewoon super mooi.
Ze kunnen toch niets mooiers vinden
Ik vind dit prachtig, wat een werk voor een proeverij.
Ik vind ze ook allemaal prachtig!
Wow mooi zeg! Erg gaaf dat stapeltje.
En wat bizar veeeeel voor een proeverij!!!!
Laat je dat dan wel per cc betalen of pak je dat anders aan?
Jeetje meid wat een prachtig plaatje.
Wat zijn dat nou voor mensen...pff ze zitten er soms tussen.
Ik vul tegenwoordig drie cupcake formaten met biscuit en vul en decoreer ze vind ik al genoeg werk haha.
Nou er was vast genoeg voor 6 hoor
Wauw, wederom sprakeloos! ja en van dit soort dingen leer je inderdaad, daarbij vraag ik me ook af wat je hier nou voor vraagt, want met 15 euro kom je er niet.....
Wat ziet het er mooi en verzorgd uit, mochten ze iemand anders kiezen dan heeft het hier niet aan gelegen.
Ik vind het gewoon weg asociaal dat je durft te gaan proeven zo ie zo al met z'n vieren en dan ook nog is met zulk gedrag...
Anyway...
Je taart/cupcakes/koekjes zijn echt helemaal geweldig!
Ik zou niet weten bij wie ze anders ziets gaafs gekregen hadden...!
dacht even dat het zo was gemaakt voor een feest!!!
zoveeel tijd in een proeverij WOW super!!!!
echt heeel mooi
Zó he wat een boel. En zó leuk!! Die koekjes zijn ook erg schattig!
Ben ook wel benieuwd hoe het is afgelopen!
Gossie Josse wat een werk, en dat voor een proeverij.
Maar eerlijk is eerlijk het ziet er prachtig uit
. Ik zou er niet meer over
wie ik zou nemen.
Erg mooi .
Ik zou het wel weten hoor
Wauw prachtig! Stuk voor stuk pareltjes
Je hebt zeker je best gedaan. Wat een mooi geheel!
Wow meiden, bedankt voor jullie reacties!
Haha, ja hoor, ze moeten bij mij wel gewoon betalen voor een proeverij, maar ik reken wel te weinig. Ik vraag er 40 euro voor, maar dat is normaal gesproken ongeveer tegen kostprijs van de ingredienten en dus niets voor het werk wat erin gaat zitten. Ben van plan het te verhogen naar 50 euro of is dat te veel???
Ik maak er inderdaad best werk van, deed ik eerst niet (iig niet zoveel ), maar ga me dan storen en excuseren voor imperfecties. Maar nu dacht ik "die mensen komen toch ook om mijn werk en afwerking enzo te beoordelen dus laat ik me maar van mijn beste kant zien".
Er was gelukkig genoeg voor 4 personen, al is het lastig om een cupcake in 4-en te snijden omdat ze allemaal met een andere methode of smaak gevuld waren. En het was denk ik ook een beetje het trauma van 8 man voor de deur wat weer opspeelde...
Ik heb trouwens nog niets gehoord van het paar, ik hoop wel erg dat ik de opdracht krijg. Lijkt me heel leuk om "vanalles wat" te maken voor een bruiloft.
Nogmaals bedankt en groetjes!
José
Dat ziet er echt prachtig uit zo,alles bijelkaar!!
ik vind het er echt geweldig uit zien hoor!
Ik vind 50 euro voor wat je gemaakt hebt zeker niet teveel maar ik vraag me af of mensen " zin" hebben om dat te betalen voor een proeverij.
Er zijn best wat bruidsparen die bij meerdere mensen/zaken gaan proeven en dan loopt dat aardig in de papieren.
Maar ik kan me ook voorstellen dat je je van je beste kant wilt laten zien hoor, dat is zeker gelukt.
En ik hoop dat je de opdracht krijgt, laat je het even weten?
Het ziet er allemaal prachtig uit.
Intussen zit ik op je website te kijken en daar kijk ik echt mijn ogen uit. Wat een ontzettend gave taarten maak jij!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidsproeverij