51

Re: Bruidstaart off-white

Heel erg mooi!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

52 Laatst bewerkt door linda1 (09-07-2010 20:53)

Plientje89 schreef:

Heel mooi en suptiel, wauwie!

Waar heb jij dan je schuimrubberen matrasje vandaan? (A) Want ik ben er ook naar op zoek, maar heb geen zin zo'n heel matras te kopen :P

Mn moeder ziet me al thuis komen 'wat heb jij nou?' ... 'Ja een matras voor mijn taartbloemen'  :P

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer weet waar ik het vandaan heb, mijn moeder had het eens liggen, er had iets in gezeten, maar geen idee meer wat, dus sorry kan je niet verder helpen.

Oh ja ik weet het weer: mijn vader had een nieuw toetsenbord besteld en die zat verpakt in dit spul. Het is idd hetzelfde soort als zo'n matras alleen zijn de gaten wat kleiner. Dus ik zou zeggen, een nieuw toetsenbord bestellen!!!  :lol:

53

Tari schreef:

echt super elegant! mooi
waarmee heb je het patroontje in de rand gemaakt?

Dat is het bekende rollertje van de Xenos, volgens mij verkopen ze ze nog wel. Het is voor klei.

54

Prachtige taart hoor! En tjeeee, wat mooi strak! :Y

Let’s make something Amazing!  http://www.amazingcakes.nl/
Winkel~Webshop~Workshops~Wilton Cursussen  https://www.facebook.com/amazingcakes.nederland

ohhhhhhhh....geweldig!!! dit is echt een hele chique taart hoor!
vind hem echt super

56

Alweer zo'n perfecte taart van jou! Prachtig en stijlvol. :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

57

Wat een plaatje!! Superstrak en je bloemen zijn prachtig!

Enn plaatje Linda!!!!!!!!!!!!!   Mooi strak en verzorgd, kan zo in een tijdschrift. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

59

linda1 schreef:
conny4u schreef:

hey linda
hoe heb je ze laten drogen? zodat ze wat in golfjes en meer natuurlijk drogen? ik heb van die bloemenvormer drogers..maar dan krijg je echt een diepe bolling em ik vind deze bij jou zo wel heel mooi... dus ik hoor het graag
alvast bedankt

Niet in een bloemenvormer maar in een zacht ding met van die deukjes/hollingen. Hoe leg ik dat uit: Je hebt er ook van die slaapmatrasjes van, maar dan in het klein. Ze gebruiken het om breekbare dingen in te bewaren. Hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Daar heb ik de bloemen in gelegd, beetje blaadjes mooi neergelegd met af en toe een propje keukenpapier er tussen.

snap hem helemaal dan k je wel
ff kijken waar ik zo'n dingkan scoren  ;)

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

60

blijf er naar kijken haha.
ik heb voor in september een mega bruidstaart (mijn eerste). niet voor een echt huwelijk hoor maar voor 25 jaar.
vind je het goed als ik jouwn prachtige taartje als idee laat zien? ik vind je bloemen zo mooi.
ze willen wel een gekleurde taart. maar ik dacht er dan aan om de taart zelf in heeeeel licht groen te kleuren en de rand wit. maar dan met wit spuitwerk op de rand en een parelrand er op. (klinkt ingewikkeld haha).
en dan de bloemen gekleurd.  (wit/roze/geel)

ik hoop dat je het goed vind! ik ben nog niet zo lang bezig en jouw taarten zien er altijd zo mooi uit dat ik hoop dat ik het zelfs een beetje kan maken zoals jij!

^^

Enthousiaste groet, Maxime

61 Laatst bewerkt door Tari (19-07-2010 15:10)

oeps 2keer ;)

^^

Enthousiaste groet, Maxime

62

Hoi Tari, je gaat je gang maar hoor, vind ik alleen maar leuk, succes.

63

Strak en stijlvol  :thumb:

groeten Annemieke
Cake It

64

prachtig!!!! :Y