Re: Twee roze taarten
mooi hoor en alvast fijne vakantie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Twee roze taarten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mooi hoor en alvast fijne vakantie
Oke, oke, ik snap hem, ik ben wel tevreden nu, oke?
![]()
![]()
Het is meer een gevoel van ontevredenheid omdat ik me er voor mijn gevoel een beetje makkelijk vanaf heb gemaakt. Bij die bovenste had ik graag de gebouwenrand aan een stuk gehad, maar het plakte allemaal vreselijk. Dus in stukjes gesneden, en er in losse delen opgeplakt.De ballettaart was het poppetje haar hoofd eraf, door mijn vader nota bene die onder haar rokje wilde kijken
, maar die heb ik er gewoon opnieuw ingeprikt, beetje scheef door d'r rug heen
Dus er weer uit, nu heeft ze twee gaten in d'r rug. Normaal zou ik dan opnieuw beginnen, maar de puf was er niet. Vandaar ontevreden, ik verzin het niet zomaar, maar mijn lat ligt wel erg hoog soms....
lune schreef:vind ze erg leuk (vind de letters ook mooi op de ballettaart, hoe, wat???)
Ben gelukkig ook even vrij........moet alleen nog een strippenkaart/stempelautomaat taart maken voor mijn vader die 65 wordt
![]()
Niet, ga je dat echt doen? Gaaaaaaaaaf, ik ben heeeeeeel benieuwd! Hebben jullie daar nog wel strippenkaarten in Den Haag?
En de letters? http://www.patchshopgirl.nl/index.php?p … p;group=65 Tot je dienst!!!
mijn vader is al in het bezit van de ov kaart..........maar ik doe net alsof ik dat niet weet
(hij heeft m toch nog niet geactiveerd
)
hele mooie taarten
Ze zijn super, allebei!!! Nu zie ik ook gelijk waarom je vader onder het poppetje haar rok wilde gluren! 
Ik heb zelf nog nooit SATC gezien, maar volgens mij past de taart perfect! Al had ik bij het zien van de taart niet direct aan een jarige jongen gedacht, maar dat ligt niet aan jouw werk! 
Groetjes en alvast een fijne vakantie!
Ik "moet" er nog 2 en dan heb ik ook 3 weekjes rust, heerlijk!
Mooie taarten alle twee.......gaaf hoor....... 
Heeel erg mooi. Prachtig dat zwart en roze samen.
pr8ige taarten weer. Ook ik had niet verwacht dat een jongen sex in the city zou kiezen...............
Ik had gelukkig afgelopen 2 weken geen taart (op de oranjekoek vandaag voor vriend voor morgen na dan) en ik moet nog voor de 24e een baby taart, boerderij taart en ik heb nog een bruidstaart proeverij en dan gaan wij ook echt met onze oude caravan dr op uit. Zinnn innnn
Ik heb vandaag nee gezegd tegen iemand die voor zaterdag nog graag taart wilde. Ik zie me dat niet doen hoor met deze temp. en ook even helemaal de fut niet
Petje af dus voor jou taarten
PRachtige taarten. vind de ballerinataart geweldig!
heel leuk!!!!
Heel mooi allebei!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Twee roze taarten