Re: De juffen hebben mazzel...
WOW, supermooie taarten allemaal
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De juffen hebben mazzel...
Heel mooi!
Prachtige taarten alle 3! ze boffen inderdaad!
Leuke taarten! De Jojojanneke vind ik het leukst.
Heel goed gedaan.... Op moment van schrijven (tikken) veeeels te warm om ook maar aan een taart te beginnen, maar het zal zeker snel gebeuren.
Mijn zus de 3e jarig maar ga daarvoor wel de http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=36798 maken. Niet te moelijk en lekker met
chocolade. 
Wat een ontzettend leuke taarten allemaal!
Bedankt voor de lieve reacties allemaal. Ik had idd geen last van het weer, maar dat komt misschien omdat ik alleen 's avonds taarten maak en dan de ramen en deuren tegen elkaar openzet!
Rianne,....
Hoe maak je die koffer taart..?heb ik vaker voorbij zien komen, die zou ik ook graag maken.....
Gr, Miriam
De koffertaart is een vierkante taart in de vorm van een rechthoek gesneden, in dit geval 15 bij 20, klein koffertje. Vullen afsmeren en dan in een keer bekleden. Op tweederde van beneden een soort naad maken, met een liniaal flink in de marsepein drukken. Dan de stukken op de hoeken maken, zijn gewoon cirkels van bruine marsepein, bewerken met een tooltje die naadjes maakt. Alle losse onderdelen maken en laten drogen, de zilveren dingen met zilverpoeder dusten. In elkaar zetten en klaar...
Wauw echt mooi !!
Die met dat vogeltje is zooo mooi, mag ik vragen waar je zo'n plaatje om te puzzelen vandaan haalt, of misschien wil je mij dit plaatje mailen??? Zo'n tas wil ik ook graag eens maken, zjn er how too's voor te vinden?
Groetjes Tamara
erg mooie taarten!
met welke uitsteker heb je de letters van t zwemtaartje gemaakt?
groetjes Marit
Prachtige taarten en zoals altijd heerlijk origineel, mooi ontwerp en super strak uitgevoerd!
De juffen boffen maar! Heb je zelf ook nog iets moois gekregen van de kinderen?
Groetjes, José
Ik vind je zwemtaartje echt heel erg leuk.
Mag ik 'm opslaan?
Hele mooie taarten zeg!!!! En vooral ook vrolijk!
Een vraagje... die borden die je onder de taart heb liggen... wat gebruik je daarvoor een Board?) en waar bekleed jij ze mee?? Zie het wel vaker voorbij komen... en vind het toch wel heel mooi staan als je ze zo ''weggeeft''. Sorry voor de vraag... maar ben nog niet zolang bezig.
Prachtig !!
Vooral de eerste taart , mooie kleurtjes heb je gebruikt !
Wat een mooie taarten! Ze zien er super uit ondanks het warme weer 
Hele mooie taarten zeg!!!! En vooral ook vrolijk!
Een vraagje... die borden die je onder de taart heb liggen... wat gebruik je daarvoor een Board?) en waar bekleed jij ze mee?? Zie het wel vaker voorbij komen... en vind het toch wel heel mooi staan als je ze zo ''weggeeft''. Sorry voor de vraag... maar ben nog niet zolang bezig.
Dank je voor het compliment. Het is mdf plaat, ingepakt met inpakpapier en dan eroverheen van dat inpakfolie.
Opslaan of gebruiken mag iedereen altijd!!!
De letters van het zwemtaartje zijn koekjes uitstekers.
Wow wat een taarten hoe heb je die vogel op taart 1 heb gedaan? Groetjes
Ze zijn allemaal hartstikke leuk en mooi geworden hoor!
Mooi!!!!
Mag ik vragen waar je de afbeelding van jojanneke vandaan hebt,vind hem zo leuk en heb inet al afgezocht maar ik vind hem op de een of andere manier niet?
hele leuke taarten en vooral dat vogeltje heel leuk bedacht
en wat zeiden de juffe?
De letters van het zwemtaartje zijn koekjes uitstekers.
van de webshop? of van waar heb je die?
super leuke taarten! Heb die van het vogeltje opgeslagen, als het mag natuurlijk 
Superleuke taarten!
Jojojanneke staat ook bij mij op het verlanglijstje!
prachtig zeg, en superstrak, dat wil ik ook 
taartdoos schreef:De letters van het zwemtaartje zijn koekjes uitstekers.
van de webshop? of van waar heb je die?
Van www.patchshopgirl.nl komen ze.
Mooi!!!!
Mag ik vragen waar je de afbeelding van jojanneke vandaan hebt,vind hem zo leuk en heb inet al afgezocht maar ik vind hem op de een of andere manier niet?
Ik vond hem hier http://www.jojojanneke.nl/c-404662/wenskaarten/
Hoop dat je er wat mee kunt!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De juffen hebben mazzel...