Re: Voor het eerst 3 lagen! Zo heb ik Bumba nog niet gezien!
Echt heel erg leuk gemaakt zo met die circustent!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor het eerst 3 lagen! Zo heb ik Bumba nog niet gezien!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Echt heel erg leuk gemaakt zo met die circustent!
Super leuk gedaan en inderdaad eens anders!
Wow super leuk!
Erg leuke originele taart! En wat mooi strak gepuzzeld wauwie!
LaTarte schreef:Heel erg mooi, maar een vraagje... Ik ben een beginner namelijk! Hoe maak je die mooie strakke lijntjes om je puzzelplaatjes? Je hebt wel heeeeel erg mooi gepuzzeld zeg!!
Groetjes AniqueMet een sugargun, daarmee kun je hele fijne lijntjes maken.. Verkopen ze ook in de webshop..
Bedankt voor de complimenten!!
Okee wauw! Bedankt voor de tip, die komt op mijn verlanglijstje te staan!!
Groetjes Anique
PRACHTIG!
heb je die bosjes gewoon uit de hand gesneden?
En het doek van de circustent, gewoon rood en oranje reepjes naast elkaar en dan uitrollen toch? om een lap te krijgen?
Echt een prachtige taart!!!!!
PRACHTIG!
En het doek van de circustent, gewoon rood en oranje reepjes naast elkaar en dan uitrollen toch? om een lap te krijgen?
Die bosjes heb ik inderdaad uit de hand gesneden.. Voor het doek van de circustent heb ik eerst een reep oranje uitgesneden die precies hoog en breed genoeg was.. Daarna rode repen uitgesneden en er overheen gelegd, toen even met de roller eroverheen.. Denk dat losse reepjes naast elkaar steeds los waren gegaan, dit is veel steviger
ouafae schreef:PRACHTIG!
En het doek van de circustent, gewoon rood en oranje reepjes naast elkaar en dan uitrollen toch? om een lap te krijgen?Die bosjes heb ik inderdaad uit de hand gesneden.. Voor het doek van de circustent heb ik eerst een reep oranje uitgesneden die precies hoog en breed genoeg was.. Daarna rode repen uitgesneden en er overheen gelegd, toen even met de roller eroverheen.. Denk dat losse reepjes naast elkaar steeds los waren gegaan, dit is veel steviger
oh op di emanier.........nu zie ik het, ja id zal denk ik ook los gaan van elkaar.
dank je dat je het wilde delen
Super mooi en super netjes!
Super gedaan! Erg leuke versie van een Bumba-taart.
Het is echt een pracht van een taart. Tot in de details supernetjes gewerkt. Je kan zien dat hier veel uurtjes inzitten. Top!
vraagje: hoe krijg je geel en rood van de tent zo mooi vloeiend langs elkaar....?
vraagje: hoe krijg je geel en rood van de tent zo mooi vloeiend langs elkaar....?
Dat staat hierboven uitgelegd..
Met Bumba heb ik he-le-maal niets, maar deze taart vind ik helemaal gaaf! Prachtig gedaan!
Inderdaad anders dan anders
Super leuke taart!!
dit is er eentje om te onthouden ...supermooie aparte stijl ...té gek gedaan
Echt een plaatje
Eigenlijk haat ik Bumba, maar hier wordt je wel blij van!!!!
GEWELDIG
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor het eerst 3 lagen! Zo heb ik Bumba nog niet gezien!