26

Re: Vogeltje pest kat

Zo, je hebt je dus weer heerlijk uit kunnen leven. Het is echt super leuk geworden  :Y  Complimenten  :thumb:

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

27

Echt hartstikke leuk die katten.

Misschien een how to?

Groetjes Bianca

28

oooh wat ontzettend leuk. En een keer iets totaal nieuws :Y  :Y  :thumb:

29

Biancatjuh schreef:

Misschien een how to?

Nee dat zit er echt niet in. Je kunt de workshop volgen bij Constance. Het is echt haar dingetje. Het zou niet netjes zijn dat ik hier een howto van ga maken.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

30

prachtig zeg ze lijken wel echt
zonde om op te eten :)

Hoi Lucy, je bent weer lekker bezig geweest met dit mooie weer!!! Leuk geworden hoor.  Hoe is het verder?  Gaan we binnenkort weer eens freubelen??? Groetjes Tries

32

patriciakleij schreef:

Hoi Lucy, je bent weer lekker bezig geweest met dit mooie weer!!! Leuk geworden hoor.  Hoe is het verder?  Gaan we binnenkort weer eens freubelen??? Groetjes Tries

Inderdaad lekker bezig geweest met het warme weer, maar dat viel gelukkig nog wel mee. Constance heeft redelijke koele werkruimte.

Met mij uiteraard alles verder goed, beetje druk met studie, maar dat is hopelijk woensdag voorbij.

Lijkt mij een zeer goed idee om eens weer te freubelen en vooral bij te kletsen.

Lucy

33

LucyBW schreef:
Biancatjuh schreef:

Misschien een how to?

Nee dat zit er echt niet in. Je kunt de workshop volgen bij Constance. Het is echt haar dingetje. Het zou niet netjes zijn dat ik hier een howto van ga maken.

Dat begrijp ik. Ik had de tekst niet gelezen, ik wist niet dat je het op een workshop gemaakt had

Groetjes Bianca

heel erg gaaf

Groetjes van Nicole!!

35

Wat mooi en die kooitjes vind ik toch zooo leuk!

36

leonietje schreef:

Wat mooi en die kooitjes vind ik toch zooo leuk!

Ben ik helemaal met je eens.
Het kooitje maakt het wel erg speciaal.

Lucy

37

wat een lieverd, ik vind ze beide erg mooi, maar de roze vind ik de leukste , wat een snoepig koppie  :thumb:

38

Gaaf! Wat een leuke workshop. Goed gedaan!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

39

wat een snoezig koppie heeft ze toch!!! Ik vind het gewoon een beetje zielig dat ze nu in de diepvries zit!!
Maar nu ik haar na 2 dagen weer terug zie op de foto vind ik het nog steeds een superlief en lekker pluizig katje!

voorzichtig met het kooitje he!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops