51

Re: Dit krijg ik nooit meer....

ik ben verliefd.........ja op je taart :D .
vind hem zo mooi, ik ben zelf weg van hortensia's
prachtige bloemen.

echt je taart is prachtig en de cupecakes ook
SUPER

**Miranda**
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery

52

och mooi zeg, prachtig!

53

Prachtige taarten en prachtige cc's...
Een plaatje!
En ja, zoons weten hun moeder altijd op de juiste plek te raken ;)

Groetjes Ymie

54

Vind de hortensia's ook prachtig. En ook ik ben nieuwsgierig hoe je stapeld met die wilton plates. (A)

maar prachtige werken weer.

55

Geweldig, zeg! De hortensiataart is helemáál mijn ding (ben gek op hortensia's én op paarsblauw en dan samen is voor mij helemaal super, natuurlijk). En je lollycupcaketoren (3x woordwaarde  ;)  ) vind ik wel een héél chique traktatie geworden, hoor! (Kleurt ook goed met dat beetje lime erbij!)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

56

zo mooi allemaal. mijn mond staat open van bewondering

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

57

Goh ik zit hier helemaal te blozen.http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000203F2.gif
Wat een lieve en leuke complimenten!

Kadohke schreef:

Maar maar maar....dan hoor je dus te zeggen:
"Het heeft me weeeeeeken experimenteren gekost om precies de juiste kleur te krijgen voor deze prachtige hortensia's"!!!!
en niet zo van....tja...was eigenlijk een foutje!!! :lol: :lol: :lol:

hihihi, eerlijk duurt het langst hoor Katja :Y Ik was wel blij met het foutje hoor! :Y

taartdoos schreef:

Geweldige taarten. Die onderste heeft zo'n leuk schildje met een lint erover!

Het schildje was eigenlijk niet afgesproken maar stond wel op de bruidskaart. Ik vond het leuk om niet alleen de letters terug te laten komen maar ook het schildje met lint ;)

yakefrank schreef:

Wil je mij vertellen hoe je de hortensia zo bol krijgt? Ik heb de set gekocht en het uitsteken van de blaadjes zal me wel lukken, maar hoe zet je hem in elkaar?

In de Mjam  ( voorjaar 2010) staat de how-to die ik gemaakt heb. Er zit een bolletje biscuit onder ;)

ingedvv schreef:

Heb jij lolly´s zonder zo´n sms tekst?? Waar heb je die gekocht als ik vragen mag. Ik wil graag piratenlolly´s maken, maar zo´n tekstje maakt het er niet mooier op.

Ik heb de lolly's gekocht bij de sligro. Allemaal los verpak (in een tonnetje) met streepjes code op het stokje vandaar dat ik het bekleed heb ;)

lauraF schreef:

zou ook wel willen weten hoe dat werkt met dat stapelen.....  :Y

Ik zal van de week bij de volgende stapeltaart foto's maken ;)