51

Re: Doornroosje kasteel!!

Wat een supermooie.schitterende,fantasische,prachtige,onwijs,gave,coole,ongelooflijk mooie taart,echt TOP! :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

52

Ben gewoon sprakeloos: wat een fantastische taart! :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

53

Net als de andere ben ook ik sprakeloos. Prachtig gedaan. Ben heel erg benieuwd hoeveel tijd je hiervoor nodig hebt gehad en wat voor materiaal je hebt gebruikt, fondant of marsepein en welke?

Groetjes Wendy
Wil je meer van mijn taarten zien, kijk dan in mijn album

54

:D WAUWWAUWWAUWWAUWWAUWWAUWWAUWWAUWWAUW :D

wat maak jij toch altijd prachtige taart/kunstwerken !!!

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

55

............................................................................................................................................................................................................................................................

jemig....................................................................................................

ben er stil van......................................................................................

onzettend knap gedaan zeg!

56

mijn hemel... heb jij niets anders te doen dan taarten maken? Doe je dit soms 's nachts omdat je niet kan slapen? Ongelooflijk wat een details en zo mooi gemaakt!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

57

Niet normaal Natach !!!! Je bent gewoon heeeeeeeel stil en knalt dan gewoon even dit erin!
Wat heb jij je weer uitgeleefd!! Kan me voorstellen, dat ze hier superblij mee waren!

Groet, Jolanda

58

Foe, hoe lang ben je hier aan bezig geweest seg!

Geweldig!! Petje af!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

59

Niet normaal!!!!!!
Echt niet normaal!!!
Je hebt jezelf weer overtroffen!
Hoe lang ben je hier wel niet mee bezig geweest meid? :)

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

60

Wat een supergave taart! En wat een klus.  :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

61

jawdrop
deze is echt zo mooiiii

groetjes van Marloes

62

Dit is echt SUPERMOOI gedaan!! Wat een werk moet hierin zitten!  :thumb:

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

63

tja, wat moet ik hier nu nog van zeggen...... kwebbeltje is er zelfs stil van!!! :Y ik denk dat dit een van de weinige taarten is waarvan ik zelfs zeg dat het zonde is om het mes er in te zetten. is er ook nog een gedeelte dummie zodat ze die kan bewaren? dit is toch zonde! :nooo

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Kan de cakeboss nog een puntje aan zuigen whahahaha
prachtig!!

Groetjes Natasja!

65

Geweldig!!! :thumb:

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

66 Laatst bewerkt door Miss Pebble (24-06-2010 15:15)

Dit is nou echt een taart waarvan het zonde is dat-ie aangesneden gaat worden....

http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies/s42.gif

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

67

nicole th schreef:

Wauw ben sprakeloos.......echt super  :Y , maar hoe lang ben je nu (en dan spreek ik alleen v/d taart) bezig buiten de koelkast???Je maakt de taart toch op de dag v/d levering/afhaling zelf hé...
Omdat ik in feite aan zo'n grote taart niet met als vulling slagroom durf beginnen zovele uren buiten de koelkast heb ik schrik dat de slagroom zuur wordt( zeker met dit weer!!!) :s  Ben benieuwd naar je antwoord :Y
Maar je hebt zoals altijd een pracht van een taart gemaakt!!! :Y  :thumb:  :Y

Wow !! Bedankt allemaal voor jullie overweldigdende lieve reacties!!
Daar wordt ik stil van!

Waar zal ik beginnen!
Een taart als dit moet je goed voorbereiden.
Decoraties heb ik allemaal al vantevoren gemaakt dat die allemaal klaar liggen.
De taart heb ik de dag ervoor gevuld,bekleed en gestapeld en een nacht in de koelkast gehouden dat is wel heel belangrijk dan is hij goed gekoeld en kan hij wel even uit de koelkast.
Ben toch wel heel de dag bezig geweest nog met decoreren/opbouwen van de taart en hou dan goed in de gaten dat hij koel blijft en anders zet ik hem weer even terug in de koelkast .
Ze hebben hem in de avond opgehaald
De slagroom blijft dan gewoon goed ...ze vonden hem heerlijk dus heb geen klachten gehoord.

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

68 Laatst bewerkt door Natacha (24-06-2010 15:18)

Mireille schreef:

supermooi, elk detail, wowwwwwww! Daar zitten wat uurtjes in  :Y !

Hoe moet je dit volgend jaar weer overtreffen  :think: ?

:lol:  :lol: heb ik een jaar om daarover na te denken!

69

jentro schreef:

Wauw wauw wauw kan geen smiley vinden met open mond!? Super taart, ga hem opslaan, mag toch hé?
Moet volgende week ook een kasteel maken, ga hem zeker ter inspiratie gebruiken.

Ja hoor!!

70

Natacha schreef:
nicole th schreef:

Wauw ben sprakeloos.......echt super  :Y , maar hoe lang ben je nu (en dan spreek ik alleen v/d taart) bezig buiten de koelkast???Je maakt de taart toch op de dag v/d levering/afhaling zelf hé...
Omdat ik in feite aan zo'n grote taart niet met als vulling slagroom durf beginnen zovele uren buiten de koelkast heb ik schrik dat de slagroom zuur wordt( zeker met dit weer!!!) :s  Ben benieuwd naar je antwoord :Y

Daar wordt ik stil van!

Waar zal ik beginnen!
De taart heb ik de dag ervoor gevuld,bekleed en gestapeld en een nacht in de koelkast gehouden dat is wel heel belangrijk dan is hij goed gekoeld en kan hij wel even uit de koelkast.
Ben toch wel heel de dag bezig geweest nog met decoreren/opbouwen van de taart en hou dan goed in de gaten dat hij koel blijft en anders zet ik hem weer even terug in de koelkast .
De slagroom blijft dan gewoon goed ...ze vonden hem heerlijk dus heb geen klachten gehoord.

Bedankt voor je antwoord Natascha, ik ga dat toch ook eens proberen hoor en als ik hoor dat je deze de dag van tevoren reeds gevuld hebt dan moet dat dus goed te doen zijn hé....
Nogmaals op alles wat hiervan tevoren is gezegd een dikke  :thumb:  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

71

Ik heb hier gewoon geen woorden voor, alleen HELEMAAL GEWELDIG!!!!

Veel liefs Rafaëla

72

slagroomtoefje schreef:

Jeetje da's echt zonde om aan te snijden.
Bovendien: hoe snij je het uberhaupt aan???

Torens eraf halen en snijden!

Echt ontzettend mooi.

wendymil schreef:

Net als de andere ben ook ik sprakeloos. Prachtig gedaan. Ben heel erg benieuwd hoeveel tijd je hiervoor nodig hebt gehad en wat voor materiaal je hebt gebruikt, fondant of marsepein en welke?

Ik heb de uren niet bijgehouden .....wel veel!! :Y
Voor de Torens heb ik bakels fondant gebruikt en de taart zelf is bekleed met 1/2 Marsepein en 1/2 Fondant en dan nog geairbrushed met pearl

73

kwebbeltje schreef:

tja, wat moet ik hier nu nog van zeggen...... kwebbeltje is er zelfs stil van!!! :Y ik denk dat dit een van de weinige taarten is waarvan ik zelfs zeg dat het zonde is om het mes er in te zetten. is er ook nog een gedeelte dummie zodat ze die kan bewaren? dit is toch zonde! :nooo

De topper heb ik op een cakeboard gemaakt en het bedje is van piepschuim dus dat kunnen ze bewaren.

74

nicole th schreef:
Natacha schreef:
nicole th schreef:

Daar wordt ik stil van!

Waar zal ik beginnen!

Bedankt voor je antwoord Natascha, ik ga dat toch ook eens proberen hoor en als ik hoor dat je deze de dag van tevoren reeds gevuld hebt dan moet dat dus goed te doen zijn hé....
Nogmaals op alles wat hiervan tevoren is gezegd een dikke  :thumb:  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y

Ja als hij een nacht in de koelkast heeft gestaan dan is hij van binnen zo koud en de vulling zit dan goed koel ingesloten dat hij wel een paar uurtjes buiten de koelkast kan

75

Superleuk is ie!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl