Re: Pfff..... uitgeplungerd....
Zeg Tirz,
heb je er al aan gedacht om je handen te gaan verzekeren?
Als je een bestelling krijgt van meer dan 100 bloemetjes komt er een gevaren toeslag bij
Cake It
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pfff..... uitgeplungerd....
Zeg Tirz,
heb je er al aan gedacht om je handen te gaan verzekeren?
Als je een bestelling krijgt van meer dan 100 bloemetjes komt er een gevaren toeslag bij
Prachtige stapel! Ik vind de kleuren ook super!
Gaaf! Dat heb je echt heel nauwkeurig geplakt om weer precies uit te komen! Petje af!
shit zeg, das een werk.. maar wel erg leuk en origineel
wat een super taart.
ik weet bijna wel zeker dat ze er heel erg blij mee gaat zijn.
echt heel mooi zeg....alles eraan vind ik
Super mooi gedaan zeg!!!!
Wat een plaatje van een taart. Ik zou v.d. week ook een taart maken met talloze margrietjes, weet waar ik dus aan begin, pfffff, wat veel, maar wat staat het superschattig.
Super vrolijke taart en een geweldige kleurencombi
Supermooi!!!!! Erg gaaf effect zo....
wat een prachige taart mag ik vragen wat voor uitstekers je hebt gebruikt ??
wat een prachige taart mag ik vragen wat voor uitstekers je hebt gebruikt ??
ja natuurlijk mag dat!
deze en dan de 20mm en de 27 mm en dan deze dat is die wat grotere. Kwam erachter dat ik de grootste variant van die eerste bloem niet heb?!?!?! Dus dan maar deze gebruikt
Wauwie.....wát een plaatje!!
*raapt kin even van de grond*
Deze is zóóóó gaaf!
Wat een geweldig effect! Alleen al van het uitmeten om ze perfect op lijn te krijgen zou ik hoofdpijn krijgen
maar als ik dit zie is dat het wel waard
.
Wat een geweldig effect!
Alleen al van het uitmeten om ze perfect op lijn te krijgen zou ik hoofdpijn krijgen
maar als ik dit zie is dat het wel waard
.
Nou... ik heb ze niet uitgemeten! Ik ben gewoon begonnen met plakken, onder het mom van 'iedere taart heeft een achterkant' .
Toevallig kwam ik qua aantal bloemetjes wel goed uit, maar niet qua kleur, dus aan de achterkant zit een rijtje van de zelfde kleur naast elkaar.
En ik heb steeds een bloemetje geplakt boven/tussen 2 bloemen in en zo verder gegaan, that's it.
Ik kan natuurlijk zeggen, dat ik eerst de maat van mijn kapsel heb gemeten, uitgerekend welke bloemen ik kon gebruiken en hoeveel de afstand moest zijn, en vervolgens met een geodriehoek gemeten en gaatje geprikt waar de bloemetjes moesten komen.... maar dat is gewoon niet zo!
Wo wat een werk.
Wat een ontzettend leuke, vrolijke taart. Het resultaat van al je werk mag er zijn hoor!
Wowww wat mooi !!!!
En wat een werk maar het effect is super. !! En ook de kleuren combi ... Toppie
Wat een werk maar ziet er inderdaad super leuk uit!
Mooie taart!
en ik maar denken dat je alles netjes had uitgemeten lees ik nu dat het niet zo is
Het lijkt in elk geval wel zo
En ik vind het supermooi lijken al die blommetjes, een gaaf effect!
Super......de kleuren maken het lekker fris, en zo mooi als de bloemen erop zitten.....
En nu op nr 1 op cc............nogmaals, een supermooie taart!
echt een prachtig effect die bloemen!!!
Heel erg mooi!
Prachtig! Ook de kleurencombinatie!
Maar idd, wat een werk!!!
Wauw, prachtig effect, hele mooie taart!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pfff..... uitgeplungerd....