Re: Wedding cakes!
ze zijn weer hele,aal top charissa...de 1e en zwart witte is mijn favorie...maar ze zijn alle 4 geweldig...balen van je auto...hopelijk ben je snel weer op weg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wedding cakes!
ze zijn weer hele,aal top charissa...de 1e en zwart witte is mijn favorie...maar ze zijn alle 4 geweldig...balen van je auto...hopelijk ben je snel weer op weg!
Wauw ze allemaal even prachtig! Ik zit hier met mijn mond open!
wat zijn ze weer PRACHTIG , de eerst vind ik schitterend , maar nr 2 is ook helemaal geweldig. Ze zijn allemaal GEWELDIG
Balen van je auto
jeetje, je doet het gewoon weer!!!!! je taarten zijn van 250km te herkennen zo mooi, stijlvol en super afgewerkt. je hebt echt een herkenbare stijl en je taarten zijn super. fijn te zien dat het zo goed gaat met je taarten, je auto is wat minder....
Stuk voor stuk FANTASTISCH!!!!
Ziet hier te kwijlen achter mijn schermpje....wat een super mooie taarten allemaal!
Ze zijn alledrie pr8ig! Ben helemaal weg van de bovenste en die heb ik ook opgeslagen.
Hardstikke goed!!!
1 en 3 zijn echt toppie.
Geweldig!!
Echt alle 4 super super mooi maar 2 en 4 zijn mijn favorieten!
Wat balen van je auto zeg, hopelijk zijn ze bij de garage een beetje lief voor je en voor je portomonee.
En heel stiekem zit ik te gluren naar je mooie kast op de achtergrond, die wil ik ook nog eens aanschaffen!
Die eerste....*smelt* wat een plaatje!
wow wat een productie en allemaal even mooi afgewerkt en in je eigen stijl! succes met de stukken....
Wow, prachtige parade!!!
TOP-taarten! Vooral je eerste, die staat letterlijk en figuurlijk bovenaan wat mij betreft.
En wat bálen van je auto, hou je hart vast voor de rekening, aaaaaarch, een distributieriem mét schade aan je motor, auw auw auw, daar moet je héél wat taarten voor maken om dat te bekostigen. Sterkte...
Wauw geweldige parade! De eerste is hier ook favoriet!
Mooie taarten, vooral de bruin met roze en de zwarte met wit.
Wauwwwwwww wat een plaatjes. Ik heb ze allemaal opgeslagen, hoop dat je dat goed vind.
Wat een mooie productie deze maand! (of eigenlijk een deel daarvan dus )
Ben helemaal weg van de bovenste, mag ik die in mijn voorbeeldmap voor bruidsparen doen??
hele mooie productie weer
Allemaal briljant!!!
Het zijn allemaal plaatjes!! Super mooi, complimenten.
vind ze stuk voor stuk PRACHTIG ik ben weg van deze soort taarten super..
echt mijn smaak.
ze zijn weer helemaal super
stuk voor stuk geweldig!!!
meestal springt er iets uit , maar deze zijn alle 4 mn favoriet hahah
echt prachtig zijn ze !
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wedding cakes!