51

Re: Wavy-Top workshop resultaat dankzij Brenda

WOW! Mooie taart hoor!
Enne... ziet er gezellig uit

52 Laatst bewerkt door essloot (17-06-2010 14:06)

Mooie taart hoor,  leuke kleur ,  enne lemoncurd heb ik pas zelf gemaakt, is heel makkelijk te doen,  en nog 4 maanden houdbaar in de koelkast maar dat red het denk ik niet,  is ook mijn favourit

53

Marjolein47533 schreef:

OOOOOOh wat mooi. Zouden we ook zo'n workshop kunnen volgen in de buurt van Nijmegen ergens???

Door jou en indirekt door Brenda heb ik nu wel weer een bestelling in de shop die ik moet doen. En ik had me voorgenomen deze maand niets meer op taartgebied te kopen!!!!

Ik weet niet of je deze workshop in de buurt van Nijmegen kunt doen, maar het is de moeite waard om ervoor naar zuid-Holland te komen  :Y.
Het is een hartstikke leuke workshop en tja dat bestellen.....ik neem me ook regelmatig voor om niks te bestellen  O-), het lukt me alleen heel vaak niet om me daar aan te houden  :lol: .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

54

Wauw, wat mooi! Superstrak en hele mooie kleurtjes!

55

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Prachtige taart!
Mooie stekertjes ook :)

Dank je wel voor je compliment  :) , maar zo mooi als die supercreaties van jou zullen die van mijn nooit worden. Wat maak jij een prachtige taarten zeg  :Y . Echt helemaal top!

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

56

Allemaal hartstikke bedankt voor jullie leuke reacties, best wel overweldigend zoveel  :o . Echt heel lief allemaal en zo leuk om te lezen. Het moedigd me aan om lekker door te taarten en iedere keer een nieuwe uitdaging aan te gaan  :Y  en er zijn nog zoooooooveel uitdagingen die ik te gaan heb :D ).

De kleur groen die ik heb gebruikt is "electric green" van Americolor (als ik 't me goed herinner  :D ), maar ik weet niet van welke shop deze komt.

Nogmaals bedankt allemaal en taartze  :) .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

Rafaëlla schreef:
Suikertaartjes-Suuz schreef:

Prachtige taart!
Mooie stekertjes ook :)

Dank je wel voor je compliment  :) , maar zo mooi als die supercreaties van jou zullen die van mijn nooit worden. Wat maak jij een prachtige taarten zeg  :Y . Echt helemaal top!

Dit is belachelijk natuurlijk! Heb je wel eens goed naar je eigen taart gekeken??
Dus dank je wel  :o .... maar het slaat nergens op  :lol:

Ik ben bij deze officieel fan van jouw taart!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

58

Die is mooi! Daar mag je gerust trots op zijn! :)

Mijn website: Presentaart

59

Heel erg mooi,ben ook weg van de kleurencombi.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl