26

Re: Gisteren de Primeur!!

het ziet er supergezellig uit, ik ben echt jaloers op je. Dat wil ik ook wel maar hier helaas onmogelijk, veel plezier erin ;)  :thumb:

27 Laatst bewerkt door kicsi (06-06-2010 21:57)

Gefeliciteerd met je stekkie.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

28

Prachtig! Mijn broer heeft met zo'n wagen met paard gereisd.

Hoe stook je de wagen warm in de winter?

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

29

connie11 schreef:

Prachtig! Mijn broer heeft met zo'n wagen met paard gereisd.

Hoe stook je de wagen warm in de winter?

Er zat een gaskachel in, maar die hebben we eruit gehaald. Komt een mooi klein elektrisch kacheltje in.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

30

zo ik heb even zitten kijken bij fot,s hoor geweldig leuk  gedaan een hoe kom je er op om zoiets te doen  met de wagen veel plezier ermee maar dat gaat wel lukken denk k  :Y

31 Laatst bewerkt door Hertje (07-06-2010 19:10)

Ook ik heb genoten van de foto's van je taartenwagen: wat een gaaf project en wat een superleuke ruimte heb je ervan gemaakt!
Leuke proeftaartjes ook, geen wonder dat je de opdracht kreeg! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

32

Ten eerste gefeliciteerd met de opdracht!

Wat een hele gave wagen! Leuke proef taartjes ook. Dit word vast en zeker je favo plekje.

33

Wat een superwagen!
als hier de model(trein)baan eindelijk weggeruimd is, en mijn poppenhuisdingen, dan kan de zolder hier ook omgebouwd worden!

Groetjes, Dorothea.

34

Wat een leuke taartenwagen heb je! Heb ook je fotos gespiekt, maar ik kan me goed voorstellen dat je er erg blij mee bent.

Ennuh leuke proeftaartjes, gefeliciteerd met de opdracht

35

wat een leuke wagen zeg!! heb het idee even opgeslagen  ;)

36

mama26 schreef:

zo ik heb even zitten kijken bij fot,s hoor geweldig leuk  gedaan een hoe kom je er op om zoiets te doen  met de wagen veel plezier ermee maar dat gaat wel lukken denk k  :Y

Eigenlijk was het een idee van mijn mannetje. Wij hebben een grote garage, en die wilde ik in gaan pikken voor mijn taartjes. Maar dat zag hij niet zitten en toen kwam hij met dit idee. Zo kan hij lekker aan zijn motors blijven sleutelen en heb ik ook mijn eigen stekkie.

Nu nog mijn site af zien te krijgen.....

37

WAUWIEE! :Y

Ben helemaal niet sjaloers ofzo...

Zijn hier thuis met de tuin bezig, misschien maar een plaatsje vrijmaken voor zoiets?, haha, ze zien me al aankomen.
:nooo

Pluk de dag!
Maar laat wat hangen voor morgen...

38

Gefeliciteerd met je eigen 'toko'! Dat ziet er top uit!
Succes, maar dat moet lukken met zo'n presentatie!

39

Wat is die oude schaftkeet ontzettend mooi geworden en zooo gezellig van binnen!

Je bakt daar niet binnen neem ik aan, maar de rest van het taarten kun je daar binnen doen?
Helemaal geweldig!

Enne je taartjes zijn erg leuk!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

40

Ik heb ook de foto's even gekeken en wauw...wat een geweldig idee zo'n wagen. Het ziet er ook heeeel schattig uit :Y
Leuke taartjes ook

groetjes karin

41

Wat een heerlijk plekje!!
Zou zelf helaas niet verder komen dan een taart-iglotentje, aangezien mijn achtertuin echt niets groter kan houden... helaas.

Maar maak je de taarten dan ook daar?

Hmmm, bleekselderij...
www.taartvancorinne.nl

42

'k had de foto's al op hyves gezien maar natuurlijk feliciteer ik je hier ook met de opdr8 en je eigen plekkie.
'k heb ook plannen en nou bennie nog even om praten ;)
Kan je je spullen er een beetje in kwijt Machteld? Als ik dan naar al mijn spullen kijk.......................pfoei dan is er nog al wat kast ruimte nodig. Maar bakken doe je in huis dus dan heb je de eerste ingredienten daar niet nodig maar wel weer emmers fondant en marsepein.
Hoe doe je dat precies? Waar laat je dat allemaal? Ik kan n.l. niet zo goed kastjes ontdekken op de foto's maar wel een geweldig gezellige binnenkant  :Y

43

@smarianne

Ik heb tussen de koelkasten een kastje met planken gemaakt (met gordijntje ervoor) Daar heb ik een hele stapel draaischijven, rollers, smooters ertc etc)
Plank boven het aanrecht heb ik allemaal doorzichtige bakken met al mijn uitstekers en tools. Nu nog ruimte over.
De andere planken gebruik ik voor servies, koffie etc etc.
Boven de tafel komt nog een plank te hangen, die hangt dan aan het plafond en zweeft boven de tafel. Daar zet ik dan kleine bakjes met tools etc neer die ik veel gebruik.

Ik ga ook kleinschalige workshops en kinderfeestjes geven. Oke het is niet zo heel groot, maar het heeft wel wat.

Marsepein en fondant bewaar ik trouwens wel nog in huis. Ivm met de vochtigheid in de wagen.

Vlak naast de pipowagen staat ook nog een stenen schuur. Daar staat nog een extra vriezer en kan ik evt ook nog een kast met spullen neerzetten. Daar heb ik ook al mijn standaarden en etagere's staan. En ook extra krukken staan daar.

Bakken doe ik inderdaad in huis. Dus mijn bakblikken etc staan binnen.

Ben heel benieuwd naar jouw plannen.

44

Ik zie net op de foto's dat ik nog geen foto heb gemaakt nadat ik mijn spulletjes erin heb gezet. Zal ik snel even maken, dan zie je hoeveel tools en uitstekers ik kwijt kan.

45

Wat een ontzettend gave wagen heb je!  :Y

Mijn man en ik zaten al gekscherend te praten over van die tuinchaletjes die we wel als taartenhok in konden richten, maar ik vind dit veel leuker!

Vind je taartjes ook mooi hoor!

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

46

Ooh wat gaaf zo'n wagen. Ooit als wij ruimer wonen, grotere tuin....................... voorlopig nog maar even dromen.

47

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q8VXCNKC.jpg

Er kunnen 16 bakken met tools, uitstekers, kleurstoffen etc op de plank. Heb er nu pas 9 staan.

Die kleinere bakken rechts op het aanrecht komen straks op de plank boven de tafel.

48

Ik heb net de foto's in je album bekeken.. en wat is je Pipo wagen gaaf geworden !!
Ik zou er de hele dag in blijven zitten als ik jou was  :lol:

Heel veel plezier in je mooie maar vooral knusse "hok" !!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

49

Wat een mooi optrekje! Helemaal geweldig zo'n eigen plek, en dan ook nog een hele originele, kan me voorstellen hoe blij je bent.
Ben ook wat bezig met inrichten met een speciale taartenruimte, bij ons moest de garage er wel aan geloven  ;)

Taarten -Workshops- Winkeltje -Leeuwarden
www.eigentaartje.nl

erg leuk hoor  :thumb:

carpe diem