1

Onderwerp: gluten en suikervrij bakken!

Hey iedereen,
Ik ben Philip, ex-suikerverslaafde en ex glutonverslaafde O-) . Sind een jaar heb ik mijn levensstijl helemaal aangepast, ik was tot heden chef-kok met een mooie waaier aan expertise en ervaring. Maar het koken en bakken had mij ook een andere cadeau bezorgd... vet. Ja hoor ik was echt dik, heb mijn leven drastisch omgegooid en ben 40kg afgevallen. afgekickt van de suiker en de gluten. De suiker was pijnlijk, ik heb aan de lijve kunnen ervaren dat ik verslaafd was. Wat betreft de gluten , is dit is een gemis, het gemis van brood, pasta, cake.. de structuur van cake en brood... sinds 1 maand ben ik volledig glutenloos door het leven aan het gaan, heerlijk: geen opgeblazen gevoel meer, geen buikpijn meer ect. Echter het gemis van brood en cake ( suikervrij) was lastig. daarom dat ik mij ben beginnen verdiepen in deze wereld. het is boeiend maar niet zo makkelijk. ik ken elk product van texturen en Sosa, ik kan werken met stikstof een röner en een pacojet.. ik ben chef geweest ik een sterrenzaak 1*ster, maar glutenvrij is nog een andere boterham. Daarom dat ik graag deze topic wil oprichten, indien er nog mensen zijn die interesse hebben let me know, maken we er een lekker, leuk boeltje van!

2

Re: gluten en suikervrij bakken!

Welkom! :)

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.