1

Onderwerp: Bonjour

Hallo allemaal,

ik ben Mireille en ik woon sinds eind juni 2018 samen met mijn vriend Raymond en ons dochtertje Maëlys van bijna 2 in Frankrijk.
Ik heb bakken altijd erg leuk gevonden, maar vooral het maken van fondant taarten, lijkt me erg leuk. De mogelijkheden zijn eindeloos.  Vorig jaar heb ik zelf zo'n grote cupcake gemaakt voor de 1ste verjaardag van onze dochter. Voor een cake smash. Maar helaas wilde ze de taart niet smashen, dus zonder succes.  Ook liep ik tegen een aantal dingen aan. Ik hoop hier daarom wat meer bij te leren, zodat de volgende creatie (Over een paar weken) geslaagder zal zijn. Wij wonen nog tijdelijk in bij mijn schoonvader, maar zijn druk met het zoeken naar een mooie oude woning met wat land waarop we ook wat dieren (kippen, varkens, geitjes e.d.) willen gaan houde. Mijn droom is een aga Total control fornuis, die ik o.a. kan gaan gebruiken om wat meer te gaan bakken. Volgende week ben ik zelf jarig en dan wil ik een soort test taart maken, zodat het misschien voor de verjaardag van Maëlys beter gaat. 

2 Laatst bewerkt door Tante Tien (02-06-2019 06:54)

Re: Bonjour

Hoi, welkom op het forum en veel succes met bakken en het zoeken naar jullie stekje!

Onder tips en trucs kun je trouwens al heel wat leren, zie helemaal bovenaan in de oranje balk. Of de FAQ in de bruine balk erboven. De rest mag je gerust vragen hoor!

Tieneke