1 Laatst bewerkt door LaLuub (16-02-2019 11:39)

Onderwerp: Crash Bandicoot

Voor een klein buurjongetje gemaakt. Zo'n leuk en enthousiast joch! Hij vond 'm helemaal geweldig! Hij dacht niet dat Crash Bandicoot dit level zou halen, want de rots was al wel héél dicht bij hem  :lol:

Zelf wel tevreden over de boetseersels. Alleen de rots...  :s  :s Ongeveer alles ging fout, t/m het aanbrengen vd rotsstructuur (had 'm met Smartflex bekleed. Dat moet je dus niet doen als je structuur wilt aanbrengen  O-) ; dat spul is veeel te elastisch, springt met dezelfde gang weer terug :y ). Nou ja, uiteindelijk is het wel een soort van ronde rots geworden, maar niet de officiele rots van Crash Bandicoot. Echt even zitten dubben of ik hem overnieuw zou maken, uiteindelijk toch maar niet gedaan: er zitten genoeg leuke bliksemafleiders op de taart   :+ :lol:

Ondanks de frustraties bij het maken van de bol, ben ik toch wel heel tevreden met hoe de taart er in totaal uitziet  *D

http://img.cakesdecor.com/c_limit,f_auto,h_900,q_75,w_900/kflrebwnhefi2u0chlwi.jpg

2

Re: Crash Bandicoot

Ik vind hem weer indrukwekkend!!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Re: Crash Bandicoot

Lief! Dank je wel Lady-vall!  :)