1

Onderwerp: Baklataart?

Ik heb toch maar even ingelogd, waar is Baklataart gebleven? Die reageert altijd zo trouw op iedereen, maar nu al weken niet meer?? Er is toch niet iets ernstigs hoop ik?

Re: Baklataart?

Viel mij inderdaad ook al op! Hopelijk niks aan de hand...

3 Laatst bewerkt door Willeke87 (25-10-2018 06:41)

Was mij nog niet bewust opgevallen, maar het klopt wel.
Hopelijk niets ernstigs en neemt ze gewoon ff "pauze" hier op het forum.
Moet eerlijk zeggen dat de motivatie hier te reageren bij mij ook wel afneemt. Er wordt steeds meer gedaan op facebook oid, dat heb ik bewust niet, maar zorgt er hier wel voor datt rustiger is.
Veelal dezelfde mensen actief (wat ik dan wel weer top vind!!) En de nieuwkomers komen voor een vraag, waarvan 9 vd 10 keer google het simpele antwoord weet, en verdwijnen dan weer. Erg jammer!

4

Het was mij ook wel opgevallen dat ze niet meer reageert. Ik zal vanavond eens een mail sturen via het forum. Misschien reageert ze daar wel op en komt er duidelijkheid.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

5

Ik hoop dat er niks aan de hand is..

6

Gerda schreef:

Het was mij ook wel opgevallen dat ze niet meer reageert. Ik zal vanavond eens een mail sturen via het forum. Misschien reageert ze daar wel op en komt er duidelijkheid.

Nog niks gehoord?
Het viel mij ook al op en wilde net een topic openen toen ik zag dat die er al was.... maak me ook wel beetje zorgen  :/

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Ik heb donderdagavond een mail gestuurd maar daar heb ik ook nog geen reactie op.

Groetjes Gerda

8

Ik vind het toch een beetje gek. Baklataart lijkt me ook niet het type wat "zomaar" wegblijft en niet reageert. Zit ze op Facebook ofzo en is iemand gelinkt? Ik weet zelfs niet hoe ze echt heet :nooo:

9

Kent niemand hier haar persoonlijk?

10

Blijkbaar niet...Gerda ook geen bericht meer terug gekregen op je mail?

11

ik heb nog geen reactie op mijn mail.
Je kunt hier wel vinden wat haar echte naam is maar geen woonplaats, daar kom je ook niet veel verder mee. Ik heb geen facebook, daar kan ik niet zoeken.

Groetjes Gerda

12

Hallo Allemaal!

Ik miss ook haar! Kunnen jullie misschien nog eens probeeren te mailen?

13

Ik heb gisteren nog een keer gemaild, daarop kreeg ik wel een reactie.

Het gaat wel goed met baklataart maar ze heeft momenteel andere bezigheden.
Het spijt haar dat ze dat niet even heeft gemeld maar ze realiseerde zich niet dat we ons zorgen zouden maken als ze een poosje niet op het forum zou komen.

Groetjes Gerda

14

Nou, gelukkig, het is wel een beetje stil zonder haar, maar gelukkig dus niks ernstigs en maakt ze alleen wat andere keuzes, dat mag natuurlijk :thumb:

15

Oh gelukkig!!! Fijn om te horen, thanks!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

16 Laatst bewerkt door Elize van B. (10-11-2018 05:36)

Gelukkig maar! Begon me best wel zorgen te maken. Fijn om nu te lezen dat het goed gaat met haar.

17

Wat tof dat jullie haar zijn gaan 'zoeken'! :thumb: En gelukkig is alles goed met haar.

Ik vind FB geen Social Media, de betrokkenheid is daar een stuk kleiner dan hier. :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

18

Gelukkig dat het goed gaat!  :)

19

Goed om te horen dat ze okay is!

20

Fijne mensen op dit forum  :thumb: en fijn dat bakla oké is  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!