1

Onderwerp: Amandeltaart van Carola's zoethoudertjes

Ik zag een recept met amandelmeel bij Carola's zoethoudertjes en dacht die ga ik eens maken.
Simpel maar ontzettend lekker hoor ik  hier.
Ik kan zelf nog niet proeven want ben nog even op dieet maar zei zeggen dat hij lekker is.
Ik heb hem in een tulbandvorm gemaakt dat vond ik leuker :)

https://myalbum.com/photo/wXo0dZAfI10Z/360.jpg

https://myalbum.com/photo/rUEkErxZdHye/360.jpg

https://myalbum.com/photo/pxXw8CkOogPM/360.jpg

https://myalbum.com/photo/U0Ktc2q3obmD/360.jpg

2

Re: Amandeltaart van Carola's zoethoudertjes

Ziet er mooi uit en klinkt lekker  :9 .
Ik kan dat dus niet hè....bakken en niks mogen proeven. Ja, misschien wanneer ik pas begonnen ben. Dan heb ik nog ruggengraat  :o  :lol:

3

Re: Amandeltaart van Carola's zoethoudertjes

Ziet er heerlijk uit!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Re: Amandeltaart van Carola's zoethoudertjes

Esther68 schreef:

Ziet er mooi uit en klinkt lekker  :9 .
Ik kan dat dus niet hè....bakken en niks mogen proeven. Ja, misschien wanneer ik pas begonnen ben. Dan heb ik nog ruggengraat  :o  :lol:


Ik kan het wel maar soms vind ik het lastig.
Ik deed nu een dieet dat is 2 maanden diëten, dan 6 weken stabiliseren en dan weer 2 maanden diëten.
Ik ben dus nu in de tweede periode diëten bezig en moet nog 7 weken.
Maar het gaat goed en ben al 13 kilo kwijt.
Moet nu nog een kilo of 8 want wil onder mijn gewicht zitten dan heb ik een beetje speling haha...

Re: Amandeltaart van Carola's zoethoudertjes

Dankjewel Dames :)

6

Re: Amandeltaart van Carola's zoethoudertjes

Ziet er heerlijk uit :9  :9

7

Re: Amandeltaart van Carola's zoethoudertjes

dollelollypop schreef:
Esther68 schreef:

Ziet er mooi uit en klinkt lekker  :9 .
Ik kan dat dus niet hè....bakken en niks mogen proeven. Ja, misschien wanneer ik pas begonnen ben. Dan heb ik nog ruggengraat  :o  :lol:


Ik kan het wel maar soms vind ik het lastig.
Ik deed nu een dieet dat is 2 maanden diëten, dan 6 weken stabiliseren en dan weer 2 maanden diëten.
Ik ben dus nu in de tweede periode diëten bezig en moet nog 7 weken.
Maar het gaat goed en ben al 13 kilo kwijt.
Moet nu nog een kilo of 8 want wil onder mijn gewicht zitten dan heb ik een beetje speling haha...

Goed hè!   :thumb:
Dat stabiliseren zou bij mij niet werken denk ik. Dan zou ik, net als nu met de vakantie, toch te veel eten en weer bijkomen. Ik ga nu naar een diëtiste en ben 12 kilo kwijt (vakantie +2 kilo :s ). Het gaat wel langzamer dan bv Cambridge maar is zoveel beter en denk dat het op lange termijn ook beter is/werkt. Wil nog zeker 10 kilo kwijt. Gaat lukken! Net als bij jou  :y . Succes!

Re: Amandeltaart van Carola's zoethoudertjes

Esther68 schreef:
dollelollypop schreef:
Esther68 schreef:

Ziet er mooi uit en klinkt lekker  :9 .
Ik kan dat dus niet hè....bakken en niks mogen proeven. Ja, misschien wanneer ik pas begonnen ben. Dan heb ik nog ruggengraat  :o  :lol:


Ik kan het wel maar soms vind ik het lastig.
Ik deed nu een dieet dat is 2 maanden diëten, dan 6 weken stabiliseren en dan weer 2 maanden diëten.
Ik ben dus nu in de tweede periode diëten bezig en moet nog 7 weken.
Maar het gaat goed en ben al 13 kilo kwijt.
Moet nu nog een kilo of 8 want wil onder mijn gewicht zitten dan heb ik een beetje speling haha...

Goed hè!   :thumb:
Dat stabiliseren zou bij mij niet werken denk ik. Dan zou ik, net als nu met de vakantie, toch te veel eten en weer bijkomen. Ik ga nu naar een diëtiste en ben 12 kilo kwijt (vakantie +2 kilo :s ). Het gaat wel langzamer dan bv Cambridge maar is zoveel beter en denk dat het op lange termijn ook beter is/werkt. Wil nog zeker 10 kilo kwijt. Gaat lukken! Net als bij jou  :y . Succes!



Ik weet er alles van en ik ben ook niet aan het crashdieeten :)
Ik loop onder behandeling en is vooral op het hoe en wat eten gebasseerd.
Dus rundvlees en geen varkensvlees en dat soort dingen en het werkt prima tot nu toe :)