1101

Re: [Apeldoorn en omgeving] Nieuws, freubel en klets; -Deel 9-

Ik ga kijken

1102

En yes, weer een bladzijde erbij :lol:  :lol:

1103

Hoi Kerstboompje en keukentje alles wel bij jullie nu?
Ik lees dat jullie het wel een goed idee zouden vinden een whats app groepje met de stolp...
Kijken of ik de dames meekrijg.
Hier alles ook redelijk zijn gangetje.
Na de operatie wat lopen kwakkelen en 2e week dit jaar de influenza gekregen.
Ja dat was een heftige! Ik loop nog op en af te snotteren, hoesten en hees te zijn.
En o ja de darmproblemen....
De griep zorgde voor hoge koorts en uitputtings verschijnselen. Ik heb ruim een week in bed doorgebracht..
Dat is lang geleden dat ik zo`n zware had.
Nu hebben de kinderen en de kleinkinderen het goed te pakken.
Dat zal dus idd nog even duren voor de epidemie afzakt!
Ik zal ff gaan peilen voor de App en dan horen jullie nog van mij.
Groetjes!

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

1104

Oh Annette52 daarom was het zo stil, je lag geveld op bed, voor nu nog meer beterschapjes.

Christine.

1105

Oh Annette52 daarom was het zo stil, je lag geveld op bed, voor nu nog meer beterschapjes.

Christine.

1106

Annette, ik hoop dat je nu er echt vanaf bent, maar ik merk om mij heen dat als je het te pakken krijgt, je ook echt aan de beurt bent. Lukt het nog met het rustig aan doen? Ik vermoed dat je hoofd bomvol met ideetjes zit.

Afgelopen weekend de oven opgestookt en de mixer weer eens aangezwengeld. Wat bodems voor taart gebakken. Gisteren en vandaag mag de mixer ook weer flink aan de gang, want op die bodems moet natuurlijk ook nog wat op. Ik zal zo eens kijken of het "aangepaste"recept (apfel karamel torte) gelukt is, want anders moet ik rap nog wat anders bedenken. Hoewel er vanavond niet veel gasten zullen zijn (ziek, druk, andere afspraken) wil ik die er zijn wel een beetje keuze geven. Uit een valt dan zo weinig te kiezen  :lol:  :lol:

Als ze gelukt zijn én er een beetje smakelijk uit zien, zal ik weer een paar plaatjes posten

Fijn weekend en beterschap/niet ziek worden voor iedereen

1107

Ah er was er 1 jarig bij jullie of jijzelf ? In ieder geval gefeliciteerd, alles gelukt met de appel küchen?  Hier heel weinig nieuws,  ook een aantal jarigen gehad hier, beide dochters + bijbehorende mannen en een kleinzoon. Voor de kleinzoon een lego taart gemaakt, hij was er blij mee.

Christine.

1108

Idd er was er een half feb jarig.
Afgelopen weekend weer de oven aangezwengeld ivm volgende jarige. Gisteravond heeft de KA overuren gemaakt om alle vullingen te mixen. Ik zal even kijken waar ik evt foto's zal posten hier of op de app.

:think:  :think: Geen nieuws hier.

1109

Het wordt hier erg stil he? Alles bloed een beetje dood qua taart gerelateerd zijn. Misschien gewoon weer eens een gezellig avondje met zijn allen of een middagje uit???

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

1110

Annette52 schreef:

Het wordt hier erg stil he? Alles bloed een beetje dood qua taart gerelateerd zijn. Misschien gewoon weer eens een gezellig avondje met zijn allen of een middagje uit???

Klopt Annette, we zitten meer op fb of de app

Christine.

1111 Laatst bewerkt door Linnn (01-08-2018 20:14)

Is er een groepsapp??  =D  O-)

Groeten,
Linnn

1112

Linnn schreef:

Is er een groepsapp??  =D  O-)

Jup

Christine.