1

Onderwerp: Vraagje???

Ligt het nu aan mij of is het heel rustig geworden op dit Forum? Ik geeft toe dat ik ook niet altijd even "actief" ben, maar het is toch geweldig om ideeën uit te wisselen. Of elkaar een hart onder de riem te steken. Mag ik bij deze ook Baklataart en Vonn en Ladyvall bedanken om zo betokken te zijn bij iedereen. Sorry als ik misschien iemand vergeet die dat ook doet. Maar zij zijn de echte 'Die-hards' in mijn ogen dan toch hè  :y  :O . Het is zeker niet mijn bedoeling om iemand op zijn 'staart' te trappen, maar wil het hier toch ff kwijt. Groetjes en veel bakplezier

2 Laatst bewerkt door Esther68 (11-06-2018 19:09)

Re: Vraagje???

Het is al een hele tijd erg rustig op het forum. Is ook al eerder een topic over geweest omdat het maanden geleden ook al opviel  ;-) . Naast de bovenstaande 'die-hards' zijn Willeke en ik toch ook nog (bijna) dagelijks op het forum te 'zien'. Ik reageer alleen niet op alles zoals de 'echte'  ;)  wel doen.
Taarten maken staat trouwens bij mij (ook) op een erg laag pitje. Overigens niet omdat ik geen aanvragen meer krijg maar omdat ik keuzes moest maken en helaas het taarten maken de minste prioriteit had/heeft.
Maar dat de piek van het gedecoreerde taarten maken allang over is is wel duidelijk te zien op het forum.

3

Zelf vind ik het ook stil hier maar er zijn zo af en toe toch weer wat nieuwe mensen  :)
Ook vind ik alles wel leuk en bewonder iedereen zijn werk, welk niveau dan ook, want we weten allemaal hoe lastig dingen kunnen  zijn :)
Ook haal ik nog veel inspiratie uit het forum.
Maar ik heb ook geen drukke baan en de kinderen de deur uit dus ben misschien ook meer in de gelegenheid om te reageren, denk dat veel mensen het ook erg druk hebben =D

Baklataart schreef:

Zelf vind ik het ook stil hier maar er zijn zo af en toe toch weer wat nieuwe mensen  :)
Ook vind ik alles wel leuk en bewonder iedereen zijn werk, welk niveau dan ook, want we weten allemaal hoe lastig dingen kunnen  zijn :)
Ook haal ik nog veel inspiratie uit het forum.
Maar ik heb ook geen drukke baan en de kinderen de deur uit dus ben misschien ook meer in de gelegenheid om te reageren, denk dat veel mensen het ook erg druk hebben =D

Je hebt ook wel gelijk hoor. Ik bedoelde het ook absoluut niet lelijk hoor ;-) Ook jammer dat de themataarten niet meer actief zijn. En voor degene die er nog wel zijn of erbij zijn gekomen, gaan we nog heel veel lekkere en mooie taarten creeeren.

5 Laatst bewerkt door KimN (12-06-2018 19:26)

Super leuk dat door dit "trio" altijd gereageerd wordt.. probeer zelf toch wel een paar keer per week op het forum te kijken..heel zonde wanneer er kennis en enthousiasme verloren gaan..leuk dat er toch geregeld nieuwe mensen bij komen die hopelijk ook actiaf gaan mee doen..

KimN schreef:

Super leuk dat door fit "trio" altijd gereageerd wordt.. probeer zelf toch wel een paar keer per week op het forum te kijken..heel zonde wanneer er kennis en enthousiasme verloren gaan..leuk dat er toch geregeld nieuwe mensen bij komen die hopelijk ook actiaf gaan mee doen..

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

7

Ik ben er ook regelmatig  :y

Ik reageer niet op alles, maar ik vind het ook nog steeds gezellig hier  :y

Dikke duim voor de die-hards!  :thumb:  :thumb:
Jullie zijn mede bepalend voor die gezellige sfeer  :y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Sonj@ schreef:

Ik ben er ook regelmatig  :y

Ik reageer niet op alles, maar ik vind het ook nog steeds gezellig hier  :y

Dikke duim voor de die-hards!  :thumb:  :thumb:
Jullie zijn mede bepalend voor die gezellige sfeer  :y

:y  :Y  :y  :Y

9

Ik deel je mening, erg jammer dat het hier stil is qua reacties.
Een foto wordt gerust +200 keer bekeken en maar 2 reacties erop van de die-hards. Erg leuk dat zij blijven reageren :)
Er zijn er ook veel die wel zelf posten (reacties verwachten) en nooit reageren op een ander, dat stoort mij soms vreselijk!!
Ik kijk (en reageer vaak ook) dagelijks op de site, maar vind het heel jammer dat er zo weinig reacties komen.