1

Onderwerp: Voorstellen!

Hoi allemaal, (zitten er ook heren op dit forum eigenlijk?), ik ben Janette uit West Friesland en heb laatste voor de 2e keer een workshop taarten gedaan en wil nu verder! Maar heb koud water vrees gekregen....

Zie er tegenop om van die grote taarten te bakken want wij zijn met z’n 2, voeder weliswaar buren en moeder en kinderen maar dat zijn geen echte zoetekauwen...
De biscuitmix in huis, en botercreme en callebaut en witte chocolade maar nog geen bakvorm en wil graag een keer een slagrom vruchten taart maken of samen met iemand bakken...

Zijn er leden die bakvormen hebben waar zij/hij niets meer mee doen of andere spulletjes kwijt willen?

En wie heeft er ervaring met bakken van kleine taartjes qua baktijden versieren decoreren etc....?

Natuurlijk heb ik een springvorm, keukenmachine, mixer, kastjes koekvormpjes ....

Geniet van deze zonnige “vrije “dagen, groetjes Janette

2

Re: Voorstellen!

Welkom!!

3

Re: Voorstellen!

Welkom! En je kunt hier genoeg tips lezen en krijgen dus gaat allemaal goed komen met bakken!

4

Re: Voorstellen!

Welkom!
Je hoeft niet altijd groot te bakken.
Ik eet zelf geen hap taart oid maar bak wel graag.
Ik ben dan ook erg tevreden met mij  10 en 15cm vorm, voor deze vormen zijn schema's te vinden op deze site voor de hoeveelheden en baktijden.
Succes!

Re: Voorstellen!

Welkom! ;)

6

Re: Voorstellen!

Dankjewel voor jullie “welkoms” en voor de tip voor de maten voor kleine taartjes!
Zal er binnenkort echt 1 gaan maken  :D !