776

Re: Deel 10 van het nooit stoppende vraag en antwoord topic

Geeeen idee, ik wil zo graag bakken maar of geen tijd, of geen gelegenheid.. ik heb de laatste tijd wel heel veel zin in een kersen monchoutaart  :P Dus dat zou hem wel eens kunnen gaan worden, voor de verjaardag van een vriendin.

Ik bak de laatste tijd liever gebak/cake/koekjes/taart, dan fondanttaarten... :O  wat vind jij het leukst?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

777

Ik heb hetzelfde! Ben een beetje uitgekeken op dat fondant, geloof ik.. Vooral de ganachetaarten vind ik op het moment erg leuk, lekker spelen met de vulling.

Gaat het bakken bij jou vanzelf, of moet je er 'tijd voor maken'?

778

Ik moet vooral “eters” hebben, mijn man houdt niet van taart en om nou samen met mijn zoon een hele taart op te eten :nooo:
Heb jij de griep al gehad of loop je nog vrolijk door?

779

Ik heb nooit 'volle' bak griep, helaas. Ben liever 1 of 2 keer in het jaar goed ziek dan zo half kwakkelen en je kei beroerd voelen, maar geen koorts of zo hebben (zoals nu....) Dan meld ik me ook niet ziek op het werk maar voel me echt niet goed nee..!

Ben jij fan van zoet met zout (bijv karamel zeezout of chocolade zeezout) of niet?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

780

Ik hou wel van zoet met zout, karamel met zeezout en chocolade met zeezout!!  :p  :p  :p 
Ik zit nu zelfs aan een boterham met hele oude (geiten)kaas (met van die zoutkristallen) en een vijgenchutney er op nomnom  :p  :P

Begin je met dit weer ook zo naar de lente te verlangen?

Happy Cake Day!

781

Ja zeker, komende twee dagen wordt het om en nabij 14 graden dus dat is al even in de buurt..!

Hebben jullie al vakantieplannen voor de zomer? (geboekt o.i.d.)