26

Re: tips vrijgezellenfeest

hoi hoi
herkenbaar. mijn zusje gaat trouwen op 1-6 en nu heeft ze haar beste vriendin gevraagd om dit te organiseren. alleen die heeft mij weer gemaild en laat mij alles bedenken omdat ik creatiever ben  :lol:  tja soms een voordeel, soms een nadeel.

maar goed tot nu toe hebben we gepland om naar den bosch te gaan op 14 mei en daar spelletjes en opdrachten te doen, waarbij zij in een brandweerpak loopt. (haar toekomstige hubby is brandweer) en opdrachten worden hier dan ook op toegespitst zoals red een poes uit een boom. (knuffel aan een touwtje :D ) en blus een warme vuurtje (lekkere vent die je nat mag gooien)
daar picknick/high tea waarbij iedereen iets meeneemt en daarna ws s'avonds bbq samen met de mannen bij iemand thuis.
de mannen gaan die dag bierfietsen met opdrachten en dan ook bbq-en.
hopelijk gezellig....om dit bekend te maken wanneer ze vrij moeten houden sturen we om de zoveel weken een kaartje met daarop hints of tips over de dag!!

groetjes Wendy

27

Wij hebben een vrijgezellenfeest gehad van vrienden waarbij naar het Archeon gingen (mannen en vrouwen samen) We kregen een rondleiding en het bruidspaar liep verkleed rond. Vooraf hebben we met de dames ook dat met die cadeautjes die iets over je zeggen gedaan. Wat we daarna gedaan hebben weet ik echt niet meer  :rolleyes:

Ander vrijgezellenfeest van een vriendin begon bij haar ouders thuis, thee met lekkers (gemaakt door vriendin en moeder) daarna lekker kletsen en om de beurt een deel verven van een schilderij voor haar. Daarna zijn we lekker wat gaan eten in de stad.

Bij ons vrijgezellenfeest (mannen en vrouwen bij elkaar) bracht iedereen wat mee voor de high tea. Dat was wel leuk.
Daarna gingen we kinderspelletjes doen in het park :S
OK, mij hadden ze ook echt niet moeten verkleden maar dit vond ik ook niets.  :shh: Heb die hele spelletjesmiddag lopen balen  :o  :shh:
En daarna hebben we smerig gegeten  :rolleyes: 
Ja, ik vond het echt een doorslaand succes :lol: Heb er overigens nooit wat van gezegd tegen mijn vriendinnen, die hadden er echt hun best voor gedaan maar helaas... aan mij was het niet besteed.  :nooo

Maar goed, daar heb je niet veel aan :lol:
Dat schilderij bij mijn vriendin was wel leuk. :Y Ook leuk, allemaal een servet beschilderen of samen een tafelkleed versieren (beddelaken van de zeeman en verf van de action ;) )
Of een workshop taartjes versieren O-)

Veel succes en plezier

If life gives you lemons, make lemonade

Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier. Ik ben ook op zoek naar wat ideeen voor vrijgezellenfeesten voor mijn vriend. Ik help hem met organiseren ervan (dan kan ik gelijk beetje in de gaten houden wat ieg aat doen :-) )
Ik wil iets origineels regelen voor hem. Dus niet karten of paintball ofzo. Hebben jullie wat ideeen? Ik heb nu carsmash in gedachte. (Feitelijk, een auto in elkaar rossen op een sloperij in Amsterdam.(www.carsmash.nl). Verder zit ik te denken aan een grachtenvaartje op de grachten van Amsterdam.
Ik hoor graag jullie ideeen boys en girls....