26

Re: "Kever" en "K3"

Jeetje ik kan geen favo kiezen, je kever lijkt sprekend en de dames van K3 zijn ook zo liefjes.

Life is uncertain... do the wud first! ;)

27

Re: "Kever" en "K3"

Die Kever vind ik helemaal te gek!!!!! Zo mooi gelukt!!

De K3 vind ik ook heel leuk heel knap gedaan, maar die kever is super!

28

Re: "Kever" en "K3"

zo nog een keer reageren.. want was gisteren in de stress omdat ik 2 dagen niet op het forum had gekeken.. hihi!! Echt je Kever is gewoon zo geweldig!! Je hebt hem zo strak bekleedt!! Ik heb volgende week een opdracht voor een Aston Martin en heb nu al buikpijn van de stress.. hoe ik dat moet uitsnijden en dan bekleden.. als die van mij een kwart zo mooi zou worden als jouw Kever was ik al gelukkig! Top!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

29

Re: "Kever" en "K3"

Jemig wat knap gedaan zeg!!!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

30

Re: "Kever" en "K3"

Waaauuuuww wat een gave kever, eindelijk 1 die goed lijkt :)

Groetjes Paul en Corina
www.fligutaartjes.tk

31

Re: "Kever" en "K3"

PatisStance schreef:

zo nog een keer reageren.. want was gisteren in de stress omdat ik 2 dagen niet op het forum had gekeken.. hihi!! Echt je Kever is gewoon zo geweldig!! Je hebt hem zo strak bekleedt!! Ik heb volgende week een opdracht voor een Aston Martin en heb nu al buikpijn van de stress.. hoe ik dat moet uitsnijden en dan bekleden.. als die van mij een kwart zo mooi zou worden als jouw Kever was ik al gelukkig! Top!

Ik weet wat je voelt. Ik heb er letterlijk ook buikpijn van gekregen. Het uitsnijden moet je echt met kleine beetjes doen, en valt er een stukje cake teveel af, zet je die met coctailprikkers er weer aan (nadien wegdoen als je het geheel hebt ingesmeerd met BC) in het begin denk je van dit komt niet goed, maar naarmate het vorderd, dan gaat de buikpijn zo over.

Aan allen: THX voor de leuke reacties.

32

Re: "Kever" en "K3"

Echt geweldige Kever.. wauw! K3 is ook leuk!!

33

Re: "Kever" en "K3"

Dit is een heel oud topic maar wie weet zit de maakster van deze taart nog op dit forum

34

Re: "Kever" en "K3"

Dit is een heel oud topic maar wie weet zit de maakster van deze taart nog op dit forum

35

Re: "Kever" en "K3"

Hé wat een gedoe, mijn bericht wordt niet in zijn geheel geplaatst! Ik wil graag een kever taart maken en had daar ook een bakvorm voor gevonden, maar deze taart is veeel mooier! Mag ik vragen hoe je de vorm zo gemaakt hebt?

36

Re: "Kever" en "K3"

wtp schreef:

Hé wat een gedoe, mijn bericht wordt niet in zijn geheel geplaatst! Ik wil graag een kever taart maken en had daar ook een bakvorm voor gevonden, maar deze taart is veeel mooier! Mag ik vragen hoe je de vorm zo gemaakt hebt?

Even op haar profiel gekeken: "Laatste bericht: 16-02-2009 23:26"

Ik denk niet dat ze hier ooit nog komt...
maar je kunt altijd proberen om een mail te sturen via het forum, misschien komt die nog wel binnen...

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

37

Re: "Kever" en "K3"

Die kever is net echt! Mooi hoor!

Harry