1

Onderwerp: 3D Zwarte Piet taart op oudjaarsdag!!!

Ik kreeg donderdag een telefoontje van een moeder die in paniek was. Haar zoontje is vandaag jarig en diegene die de taart zou maken, belde op het laatste moment af.
Of ik misschien de taart kon maken. Tuurlijk, je laat een vier jarige niet zonder taart zitten.
Op de vraag wat het moest worden, zei ze "niet gaan lachen, maar een zwarte Piet"!!

Natuurlijk begon ik te lachen, maar wat een leuke opdracht. Amran is helemaal fan van Zwarte Piet en wilde perse voor zijn verjaardag een zwarte piet als taart.
En nee, geen roetveeg Piet, maar een echte, met gouden oorringen en als het kon een echt blauw veertje.

Nou Arman, ik hoop dat ik je verjaardag gered heb en de zwarte Piet aan je verwachtingen voldoet!

https://myalbum.com/photo/lA6RcypmprTu/360.jpg

2

Re: 3D Zwarte Piet taart op oudjaarsdag!!!

Wat een leukerd!!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Re: 3D Zwarte Piet taart op oudjaarsdag!!!

Wat een gave taart en wat knap zo last minute.
Jij hebt z'n verjaardag zeker gered.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Re: 3D Zwarte Piet taart op oudjaarsdag!!!

Wauw, die heb je echt zó leuk gemaakt, dat haar vind ik zo knap gedaan echt een leuke piet :thumb:

En wat fijn dat je hem er zo blij mee kon maken dat is lief van je :)

5

Re: 3D Zwarte Piet taart op oudjaarsdag!!!

Wat een geweldig leuke opdracht. En je hebt 'm ook heel erg leuk en mooi gemaakt.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery