1

Onderwerp: Dino taart

http://i66.tinypic.com/2d0gfn8.jpg

2

Re: Dino taart

jemig, die is echt geweldig  :thumb:  :thumb:  :thumb:

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Re: Dino taart

ohhhh, ik blijf me toch steeds verbazen over je taarten !! echt zo mooi en bijzonder prachtig is deze ook weer!! :thumb:

en dan het papier waar je het bord mee bekleed hebt hoe vind je dat dan weer :lol:  :lol:

4

Re: Dino taart

heel erg leuk gedaan  :thumb:

5

Re: Dino taart

Geweldig weer, wat zijn de dino's gaaf gemaakt!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Re: Dino taart

Dank jullie wel  :thumb:  :Y  :Y
Lady-vall de dino's zijn van cake. Ik heb een silicone bakvorm. (lekker makkelijk).
Baklataart. de papier van de drum cake is een stuk behang. Ik krijg regelmatig van een nichtje boeken (monsters) van de behang die in haar winkel zijn maar voor een of andere reden deze zijn uit assortiment. Ze zijn ideaal om borden en drums te bekleden.

7

Re: Dino taart

May schreef:

Dank jullie wel  :thumb:  :Y  :Y
Lady-vall de dino's zijn van cake. Ik heb een silicone bakvorm. (lekker makkelijk).
Baklataart. de papier van de drum cake is een stuk behang. Ik krijg regelmatig van een nichtje boeken (monsters) van de behang die in haar winkel zijn maar voor een of andere reden deze zijn uit assortiment. Ze zijn ideaal om borden en drums te bekleden.

oh dat is wel super leuk!!! =D

8

Re: Dino taart

Wat een leuke taart!
Vooral je dino's!

Mijn taarten: https://www.facebook.com/CakesByCher.
Webshop voor eetbare prints: www.TaartPrintje.com - vanaf €1,- (frosting)

9

Re: Dino taart

Thanks! :)

10

Re: Dino taart

Wauw, zijn die dino's echt van cake???!!!! Ik dacht dat het gekochte speelgoed dino's waren, dus niet eens van fondant  :shh:  :lol:

Ongelooflijk knap!!  :thumb:  :thumb:

11

Re: Dino taart

Zo tof en die dino's zien als sponjes uit. Knap gedaan!!!!!

12

Re: Dino taart

Hi hi hi Melou, nee, de dino's zijn echt van cake. Gekleurd met airbrush.