1

Onderwerp: Hallo allemaal

Hallo allemaal,
Ik wil me even voorstellen. Ik ben Ria. (Al) 63 jaar. Ik
heb bakken altijd al leuk gevonden, maar sinds een paar maanden en door deze leuke website wordt ik steeds fanatieker. Zó leuk. Soms heb je als beginner toch wel eens een vraagje. Ik hoop hier antwoorden te krijgen. Dan kan ik nóg leuker gaan bakken.
Ik stuur een foto van een van mijn taarten mee waar ik best trots op ben.
Groetjes van Ria.
https://s10.postimg.org/ffwp0hb79/image.jpg

Re: Hallo allemaal

Heb je even je eigen voorstel bericht gegeven.

Welkom en veel bakplezier!

Groetjes Kirsten

3

Re: Hallo allemaal

hoi hoi, welkom op dit super gezellige forum, en je taart ziet er super uit.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4 Laatst bewerkt door Oma Ria (13-09-2016 10:14)

Re: Hallo allemaal

Dankjewel Vonn

5

Re: Hallo allemaal

Hoi Kirsten,
Ik heb even gekeken. Wat een schitterende taarten!! Als ik dat zie heb ik nog een lange weg te gaan.ff

Re: Hallo allemaal

Oma Ria schreef:

Hoi Kirsten,
Ik heb even gekeken. Wat een schitterende taarten!! Als ik dat zie heb ik nog een lange weg te gaan.ff

Heb zelf heel veel inspiratie via dit forum gekregen, maar jou slagroomtaart is helemaal super! Iedereen leert van elkaar, als ik naar andere forumleden kijk heb ik zelf ook nog een heleboel te leren!

Groetjes Kirsten

7

Re: Hallo allemaal

Welkom op het gezellig forum Ria!!

Je taart is super en ziet er ook nog heerlijk uit :thumb:

Hier kan je veel lezen en genieten.

Heel veel lees en bak plezier en ik kijk uit naar je volgende taarten :D

8

Re: Hallo allemaal

De taart was voor vergadering van mijn koor op Koningsdag. Vandaar oranje en muzikaal.

9

Re: Hallo allemaal

Welkom Ria, veel plezier hier op het forum. Wat een leuk taartje post je al meteen. Hoop dat je snel wat meer laat zien.

Grtjs, Bianca

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

10

Re: Hallo allemaal

Ik ben deze week druk aan het bakken. 3 van mijn kinderen en mijn 2 kleinkinderen zijn deze week jarig. Ik bak heel eenvoudig maar vind het súper leuk!
Ik heb wel een vraag waar iemand misschien iets op weet? Mijn vierkante taarten zijn op de hoeken altijd wat lager. Hij is dus niet helemaal recht. Wat kan ik hier aan doen?
Deze taart heb ik voor mijn schoondochter gemaakt. Ben een beetje aan het oefenen met Spuitmondjes.

http://s10.postimg.org/valsfwm7p/image.jpg

11

Re: Hallo allemaal

Hallo wie dit leest,
Ik ben deze week druk aan het bakken. 3 van mijn kinderen en mijn 2 kleinkinderen zijn deze week jarig. Ik bak heel eenvoudig maar vind het súper leuk!
Ik heb wel een vraag waar iemand misschien iets op weet? Mijn vierkante taarten zijn op de hoeken altijd wat lager. Hij is dus niet helemaal recht. Wat kan ik hier aan doen?
Deze taart heb ik voor mijn schoondochter gemaakt. Ben een beetje aan het oefenen met Spuitmondjes.

http://s10.postimg.org/valsfwm7p/image.jpg

12

Re: Hallo allemaal

Wat een mooie taart en mooie roosjes :thumb:

Als je hem in de taarten parade zet krijg je denk ik meer reacties. :)

Over je hoeken, geen idee misschien het beslag wat meer naar de hoeken smeren :think:

Succes met al je bakken ik kijk uit naar de andere taarten  :thumb:

13

Re: Hallo allemaal

Dankjewel. Ik ben nog een beetje zoekend in hoe het forum werkt. Nooit eerder gedaan. Ik weet niet wat je bedoeld met in de parade zetten?

14

Re: Hallo allemaal

Dat geeft toch niks  :)  :y

Als je op het kopje index klikt zie je bij de show offs de taarten parade als je daar op klikt kan je op nieuw onderwerp klikken er een leuke titel aan geven en daar je mooie taart showen :D
Zeker weten dat je dan veel meer leuke reacties krijgt :y  :y 
Succes  :thumb: