1

Onderwerp: De beginnende beginner

Hallloooooo,

Ik ben Sieniej en 27 jaar uit Almere. Ik gluur al hier en daar mee voor alle goede trips en tricks. Maar nu is het tijd om ook echt mee te doen!

Bakken vind ik heel leuk, maar eten nog leuker en dat is eigenlijk waarom ik de boot altijd een beetje heb afgehouden. Niet alleen voor mijn heupen maar ook omdat ik een beetje intolerant ben voor zo een beetje alle ingrediënten. Maar ik denk dat mijn eigenwijsheid het eindelijk gewonnen heeft!

Volgende week is mijn schoonzusje jarig en die wil graag een minions taart. En ik ben altijd zo een figuur wat eigenlijk bij het moeilijkste begint. (zo komt je er uiteindelijk toch ook?  O-) )

Maar goed, de minions heb ik alvast gemaakt van Fondant en moet zeggen dat ze aardig zijn gelukt voor de eerste keer met fondant werken.
https://s17.postimg.org/h1rrpbc97/IMG_1080.jpg

Nu zijn de minions gelukt en nu mag ik oefenen met het maken van een smakelijke taart en deze te bekleden met fondant. Dat laatste was bij mijn oefentaart wel gelukt.... alleen nu het smakelijke nog. Ik ben er vooral achter gekomen dat je gewoon veel moet doen! Want dan zie je wel waar het fout of goed gaat.. Misschien wordt het ooit nog wat. Ik kan alleen maar dromen om zo goed te worden als de meeste hier  :y

2

Re: De beginnende beginner

hoi Sieniej,

welkom op dit gezellige en leerzame forum, je Minion ziet er al super uit hoor, ik doe het je niet na.
ben benieuwd naar de hele taart.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Re: De beginnende beginner

welkom op het forum en zo leuk dat je aan de bak bent!!

je minion is geweldig dat beloofd wat voor de taart :thumb:  :lol:

veel lezen en oefenen en dan komt het helemaal goed hoor.

heel veel succes met de taart en ik kijk er naar uit :)

4

Re: De beginnende beginner

Aahhhh super bedankt! Ik zal het resultaat ook nog wel laten zien! 6e moet die af zijn.