1

Onderwerp: MjamTaart Cake & Bake Experience 4 & 5 juni De Broodfabriek Rijswijk

Een beurs die je niet mág missen!

De MjamTaart Cake & Bake Experience is een beleving op het gebied van bakken, taart decoratie, patisserie, chocolade en cupcakes.

Zaterdag 4 en zondag 5 juni 2016 van 10.00 uur tot 17.00 uur.
De Broodfabriek Rijswijk ZH.

De nieuwste trends, de moeilijkste technieken, je ziet en beleeft het allemaal tijdens de gratis demonstraties. Doe mee aan -of bewonder- de bekende Holland Sugar Art Show wedstrijd en volg een workshop of masterclass bij onze binnen-en buitenlandse taart- en decoreergoeroe’s.

Op een beurs die in het teken staat van bakken, moet natuurlijk ook wat te proeven zijn! Op meerdere locaties worden gratis lekkernijen uitgedeeld. Kijk ook naar De Etalages waar je als workshopgever of taartenmaker jouw werk en workshops promoot en struin lekker langs de vele verkoopstands en het gezellige demoplein.

En natuurlijk kijk je je ogen uit, of doe je misschien zelf wel mee, tijdens de 2e editie van de Cake Games die onder het dak van de MjamTaart Cake & Bake Experience plaatsvindt.

Kortom: zet de datum nu in je agenda: 4 & 5 juni 2016 worden 2 dagen vol proeven, zien & beleven!

Bestel je tickets voor de MjamTaart Cake & Bake Experience met vroegboekkorting.
Je maakt dan tevens kans op een van de 25 vetgevulde goodiebag t.w.v. €150!

www.mjamtaartexperience.nl

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

2

Re: MjamTaart Cake & Bake Experience 4 & 5 juni De Broodfabriek Rijswijk

Ik heb al kaarten

3

Ik kom ook echt :D

4

Ik heb ook al kaarten

5

Heb kaarten gewonnen en zal er dus ook zijn :)

6

wij (Joke en ik) komen ook zaterdag. Lijkt me erg gezellig.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Baklataart schreef:

Welke dag ga jij?

groetjes Vonn

8

vonn schreef:
Baklataart schreef:

Welke dag ga jij?

groetjes Vonn

ik kom zondag met mijn dochter =D  =D

kom je toch gezellig 2 x :lol:

9

Baklataart schreef:
vonn schreef:
Baklataart schreef:

Welke dag ga jij?

groetjes Vonn

ik kom zondag met mijn dochter =D  =D

kom je toch gezellig 2 x :lol:

Hé das jammer, hadden we elkaar een x kunnen ontmoeten.

Groetjes Vonn

10

Veel plezier Vonn, maar denk dat je er al bent.

had het ook leuk gevonden je te ontmoeten maar wie weet een andere keer =D

ik hoop dat jullie een hele gezellige dag hebben en dat het super leuk is!! :thumb:

11

Het was echt super leuk, veel gezien.  maar ontzettend  warm pffff.

Groetjes Vonn

12

Super , dat het leuk was :D

Heb je nog wat leuks gekocht of gedaan?

Ik ga wel in mijn badpak morgen dan als het zo warm is :lol:

o jee... is het daarbinnen zo warm geworden? Onze (mij en mijn kinderen) wedstrijdstukken staan er en natuurlijk van vele andere. Hopelijk houden die het een beetje vol. Wij gaan morgen pas met zijn allen om alles te bewonderen en te genieten. Blijft nog even spannend dus of er een bordje bij 1 van onze stukken staat ;-)

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

14

taart van gout schreef:

o jee... is het daarbinnen zo warm geworden? Onze (mij en mijn kinderen) wedstrijdstukken staan er en natuurlijk van vele andere. Hopelijk houden die het een beetje vol. Wij gaan morgen pas met zijn allen om alles te bewonderen en te genieten. Blijft nog even spannend dus of er een bordje bij 1 van onze stukken staat ;-)

Nou wij vonden het behoorlijk warm (zaten ook wat opvliegers bij hoor hihi) maar er waren meer mensen die er last van hadden.
Wat stonden er prachtige taarten bij, het zal een moeilijke taak zijn om daar uit te kiezen.

Groetjes Vonn

15

Baklataart schreef:

Super , dat het leuk was :D

Heb je nog wat leuks gekocht of gedaan?

Ik ga wel in mijn badpak morgen dan als het zo warm is :lol:

ja een heerlijke nieuwe mix van Funcakes, er was veel te proeven. We hebben een sloffen vorm gekocht, en een leuk cadeautje opgehaald bij de funcakes stand.
En badpak is wel heel gedurfd hahaha.

Groetjes Vonn

16

Wat was het druk en warm op de beurs!!! Pffff... en dat makkelijk parkeren kunnen ze ook beter niet op de flyer zetten, denk 2km gelopen omdat de auto nergens geparkeerd kon worden.
Mooie creaties gezien, wat een kunstwerken die taarten en zo mooi!!
Persoonlijk vond ik de verkoopstands tegenvallen, niets nieuws gezien en niet echt enthousiaste standhouders.
Maar het was leuk om een keer te zien en mee te maken!

17

Wij hebben het ontzettend leuk gehad en ja warm was het maar ja daar hebben we gelukkig niks over te zeggen (ben blij dat het zonnetje schijnt :lol: )

En wat een hoop om naar te kijken en fijn om te zien dat de allerbeste mensen ook last van'plakweer'hebben =D

het was leuk om alle mooie wedstrijd taarten te zien zelfs een van een kindje van 4 echt super knap gedaan en het zinnetje erbij 'alle diertjes en een mens om op ze te passen' kostelijk gewoon :lol:

en taart van goud je hebt een prijs hoor!! gefeliciteerd :thumb:

en leuk om het geluid van de artisan mixer is te horen ohhhhhh wat een verschil met die van mij!! 
een spaar project denk ik :think: alweer een :rolleyes:

vond het een gezellige dag en Desiree ik heb je proberen te vinden nog verschillende mensen gevraagd maar helaas niet gelukt, sorry!!

Baklataart schreef:

Ik hoorde het! Uiteindelijk is vandaag onze auto opgegeven dus het is ons niet gelukt om nog te gaan voor de prijsuitreiking. Kids wel verdrietig (die hadden ook allebei een taart gemaakt) maar er was helaas niets aan te doen. Hopelijk volgend jaar herkansing!
Ik heb overal alleen maar goede berichten gelezen, ondanks de hitte en het was volgens mij overal super druk dus ik zeg..... volgend jaar weer!

19

taart van gout schreef:
Baklataart schreef:

Ik hoorde het! Uiteindelijk is vandaag onze auto opgegeven dus het is ons niet gelukt om nog te gaan voor de prijsuitreiking. Kids wel verdrietig (die hadden ook allebei een taart gemaakt) maar er was helaas niets aan te doen. Hopelijk volgend jaar herkansing!
Ik heb overal alleen maar goede berichten gelezen, ondanks de hitte en het was volgens mij overal super druk dus ik zeg..... volgend jaar weer!

ohh, dat is wel erg jammer dat jullie nu niet konden , nou er keken heel veel mensen naar je creatie hoor :)

en succes met de auto =D

De auto is echt overleden. Ze hebben hem vandaag goed bekeken en de kosten worden zo hoog, dat is hij niet meer waard. Dus we proppen ons nu gezellig in mijn paarse Fiat panda met zijn 5-en (ja dat past ;-)). Is er iemand die foto's heeft gemaakt van de wedstrijdstukken? Ik ben zo benieuwd!

21

taart van gout schreef:

De auto is echt overleden. Ze hebben hem vandaag goed bekeken en de kosten worden zo hoog, dat is hij niet meer waard. Dus we proppen ons nu gezellig in mijn paarse Fiat panda met zijn 5-en (ja dat past ;-)). Is er iemand die foto's heeft gemaakt van de wedstrijdstukken? Ik ben zo benieuwd!

Ja dat heeft mijn dochter gedaan , ze woont op kamers zonder internet maar ik stuur haar een berichtje  dan kan ze het morgen op de uni even naar me toe sturen en dan zal ik je ze mailen oké  :)

Baklataart schreef:
taart van gout schreef:

Ja dat heeft mijn dochter gedaan , ze woont op kamers zonder internet maar ik stuur haar een berichtje  dan kan ze het morgen op de uni even naar me toe sturen en dan zal ik je ze mailen oké  :)

:lol: wat lief!!! :thumb:

23

taart van gout schreef:
Baklataart schreef:
taart van gout schreef:

:lol: wat lief!!! :thumb:

ik heb je een mailtje gestuurd :)

24

Ik ben ook voor het eerst geweest ik had kaartjes gewonnen...ik werd al heel hebberig bij de eerste stand hahah...maar oh wat was het indd warm zodra die zon naar binnen kwam door de dak ramen..en die wedstrijd stukken wauw prachtig...we konden er helaas niet doorheen lopen zaterdags want ze waren bezig met jureren...maar ik zag in mijn ooghoek een olifanten taartje daar was ik helemaal weg van wat een droppie was dat...hoe dan ook erg leuke en vooral geslaagde dag gehad.

Ik zag op de facebook van Mjam dat er iets van 260 foto's (inclusief veel wedstrijdstukken) online staan dus voor wie wat gemist heeft of gewoon nog even wil nagenieten, je kan daar terecht!