1

Onderwerp: Wie ben ik?

Hallo,

IK ben Femke en bak graag cupcakes.

Aangezien ik nog onervaren ben, wegwijs wil leren in alle soorten producten, artikelen en weet ik veel wat heb ik me aangemeld op dit forum.

Ik hoop hier leuke, lekkere en leerzame ideeën op te doen en dit toe te passen op mijn eigen cupcakes .... en wie weet maak ik ooit wel eens een andere mooie aangeklede taart ;-)

Groetjes Femke

2

Re: Wie ben ik?

Welkom op het gezellige forum =D

hier kan je genoeg tips en trucks leren en lezen altijd leuk toch :)

Heel veel lees en bak plezier en ik kijk uit naar je cup cakes :)

3

Re: Wie ben ik?

Hoi Femke, Welkom op dit gezellige forum! Veel bakplezier en inderdaad niet vergeten je baksels te showen.  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Re: Wie ben ik?

Welkom hier!

5

Re: Wie ben ik?

Zoveel te lezen en zoveel inspiratie om heleboel mooie cupcakes te maken! Welkom

6

Re: Wie ben ik?

Sorry voor de late reactie!!! was ff vergeten dat ik me hier aangemeld had  =)

Bedankt voor jullie reacties!

Eind oktober was ik jarig en heb toen mini cupcakes gemaakt als onderdeel van de hapjes tafel.
Zal vandaag nog de foto plaatsen.

Re: Wie ben ik?

Welkom! Ik ben ook beginnend taartbakster en al heel veel tips en trucs van deze site af weten te halen. Tip, sla de site op onder je favorieten, weet je hem altijd terug te vinden :D

Groetjes Sonja, beginnend taartenbakster ;-)
https://www.facebook.com/SonjaTaartenCu … ?pnref=lhc

Re: Wie ben ik?

Hoi Femke, ik ben ook geheel nieuw hier, maar snap niet veel van het forum, hoe heb jij leuke dingen ontdekt en nieuwe mensen leren kennen? Weet niet waar ik moet beginnen????

9

Re: Wie ben ik?

Hoi Marjolein,

Welkom!

Hoe ik leuke dingen heb ontdekt? Eigenlijk heel simpel door op de onderwerpen de klikken.
Eerst bij mezelf afgevraagd wat ik wilde zien, ik wilde voorbeelden zien en aan de hand van de voorbeelden zie ik dingen/technieken waar ik meer van wil weten en dan zoek ik of met de zoekfunctie of ik kijk naar de onderwerpen en klik aan waarvan ik denk dat dat is wat ik zoek.

Wat bedoel je precies met nieuwe mensen leren kennen?