1

Onderwerp: HELP! high heel cake strukture

Ik heb laatst de high heel set van cake strukture aangeschaft. Vond het erg veel geld maar hoopte op een snelle oplossing om mooie hoge hakken te maken.
Nu ben ik hem vandaag gaan gebruiken maar...... ik heb de indruk dat het geheel niet op elkaar past.
Bv. de vormer voor bij de tenen is groter dan de onderkant(zool).
De mold van de hak is hoger dan de piepschuim vorm om de schoen op te laten drogen.
Doe ik iets fout???
Hoe is jullie ervaring???
Ben eigenlijk een beetje teleurgesteld voor het hoge bedrag wat ik er voor neer gelegd heb.

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

2

Re: HELP! high heel cake strukture

Ik ken deze niet maar heb wel een filmpje gevonden bij het produkt in de (DLT) taart

3 Laatst bewerkt door karinc (12-11-2015 18:52)

Re: HELP! high heel cake strukture

Esther68 schreef:

Ik ken deze niet maar heb wel een filmpje gevonden bij het produkt in de (DLT) taart

ja die heb ik ook gezien, maar daar krijg ik het niet passend mee.

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

4

Re: HELP! high heel cake strukture

Karin, heb je er ook al een hak uitgehaald? Want hij hoort niet hoger te zijn hoor. De bovenkant van de hak moet volgens mij gelijk zijn met de mold waar je 'm tegenaan zet om te drogen.

5

Re: HELP! high heel cake strukture

babycake schreef:

Karin, heb je er ook al een hak uitgehaald? Want hij hoort niet hoger te zijn hoor. De bovenkant van de hak moet volgens mij gelijk zijn met de mold waar je 'm tegenaan zet om te drogen.

ja, toen hij eruit was en we hem tegen het piepschuimvorm aanzetten zagen we dat hij hoger was.

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

6

Re: HELP! high heel cake strukture

Heel veel hoger?
Als je 'm van Pastillage hebt gemaakt kan je 'm bij schuren.

Wel raar overigens.

7

Re: HELP! high heel cake strukture

Ik heb ook een shoe-kit, alleen niet deze.

Wat ik zelf handig vind is wanneer je de hak meteen eruit haalt je hè,Pm laat drogen op de vorm. Dan kun je hem precies de juiste hoogte maken.
Je draait je vorm zodat niet de platte kant op tafel staat, maar juist steunt op de zoolkant, een beetje schuin dus. Daarop leg ik mijn hak te drogen.
Lastig uit te leggen, maar ik ga even een foto zoeken   :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8

Re: HELP! high heel cake strukture

Niet te vinden.... Hopelijk heb je nog meer geduld, dan ga ik hem zelf maken  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

9

Re: HELP! high heel cake strukture

http://s18.postimg.org/wqxmckaid/image.jpg

Waarom de foto op zijn kop door komt? Geeeeen idee, maar hopelijk is nu (ietsje) duidelijker wat ik bedoel  :think:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

10

Re: HELP! high heel cake strukture

Gewoon contact opnemen met de winkel waar je hem gekocht hebt lijkt me.