1 Laatst bewerkt door Willeke87 (04-10-2015 10:33)

Onderwerp: ervaring taart en trends 2015

Vrijdag voor het eerst naar de taart en trends beurs geweest, gezellig met mijn schoonzus.

Onze eerste indruk was mwahhh... Hadden het groter verwacht, met meer stands...
Toen we eenmaal rond gingen lopen, kregen we er steeds meer plezier in.

Vriendelijke standhouders, die graag je vragen beantwoorden, leuke uitleg gehad bij funcakes en wilton en hele leuke (voor mij) nieuwe dingen gezien en gekocht.
Na zo'n 2 uur hadden we het al wel gezien, en gingen voldaan weer naar huis.

Al met al viel het ons uiteindelijk toch erg mee, en het was leuk.

Al was de ruimte echt sfeerloos en was de presentatie van de wedstrijdtaarten echt slecht, ze stonden tegen een kale betonnen muur met slechte verlichting, dat lijkt me een goed verbeter punt. Een leuke gekleurde stof erachter, zou de taarten veel beter uit doen komen.

2 Laatst bewerkt door Esther68 (04-10-2015 16:04)

Re: ervaring taart en trends 2015

Ik ben nog nooit naar T & T geweest en dit komt omdat het voor mij niet naast de deur ligt en ik  (ook) bang ben dat het tegenvalt. Zo ben ik afgelopen jaar niet naar de HHB geweest omdat het elk jaar (bijna) hetzelfde is.
Wat jij nu schrijft lees ik elk jaar wel terug na de beurs. Mensen die het vinden tegenvallen, maar ook dat het super is geweest. Ik moet er wel bij zeggen dat ik al heel veel taartspullen heb en eigenlijk niet in de verleiding wil komen  ;)

3

Ik vond het weer als vanouds gezellig. De wedstrijdtaarten stonden inderdaad niet heel erg prominent en mooi opgesteld, maar de taarten zelf maakten veel goed. Wat een talent loopt er rond op de beurs!
Ook de VIP-challenge was erg leuk om te zien, met veel bekende forummers en gepresenteerd door onze eigen Glamour.
Heel veel meer van de beurs heb ik niet gezien, ik stond in onze eigen forumstand, maar ik heb veel positieve berichten gehoord en zware tassen gezien, dus volgens mij was het weer een top-beurs.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Ik ga elk jaar naar T&T   ( 5 jaar nu ;)  en doe al 4 jaar mee met de wedstrijden.

Vond iid ook dat de taarten voor de wedstrijd niet zo mooi opgesteld stonden ( achtergrond zou iid heel mooi zijn geweest. )  Ook mis ik een duidelijke aanwijzing om welke categorie het gaat. Merkte dat veel mensen daar moeite mee hadden, hoorde er tenminste een aantal vragen om welke categorie het ging ;)

De beurs op zich vind ik altijd super gezellig. Mms niet groot genoeg om je de hele dag te vermaken maar er zijn ook een heleboel workshops en masterclass waar je mee kunt doen dat vind ik wel een pluspunt.
Vond wel dat er een aantal stands een beetje tegen vielen en dan met name die van Bouwhuis!  Zei hebben zo'n groot assortiment en had mijn boodschappen lijstje al meegenomen maar wat bleek.... ze hadden alleen fondant bij zich omdat ze dat graag wilde promoten. Dus geen eetbare inkt, printers, frosting sheets ed  ( en die had ik juist nodig ;).

Verder vind ik dat de organisatie altijd perfect is, iedereen is behulpzaam,vriendelijk en ze weten waar ze het over hebben.

Kortom,  een hele leuke gezellige beurs die zeker de moeite waard is om te bezoeken.

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

5

Dit was mijn tweede keer. En weer is 1 dag echt te kort!!
Je bent zo in gesprek met de geweldige mensen die bij alle standjes staan dat er zo een half uur voorbij is. Bij de meesten krijg je leuke tips, infomatie..... enz enz.
De vips wedstrijd wienig van gezien puur omdat we nog langs zoveel kraampjes moesten. Maar wat ik gezien heb was echt geweldig!
oke, weinig nieuws onder de zon, maar we hadden vooraf een lijstje gemaakt wat,wie,waar we nog heen moesten. En je komt altijd in leuke gezellige gesprekken met de standhouders. Bv even langs annelies van tessel om afscheid te nemen. (lees weer een half uur verder haha) en art2bite.... weer een half uur verder....
Ja, de ruimte straalt echt niks uit, maar kijk naar de standjes en niet omhoog ben je het bij het tweede stalletje alweer vergeten.
De wedstijdtaarten...... oke kan beter, met name achtergrond, maar groot applaus voor de organisatie!!! :y  :y  :y
Volgend jaar ben ik er weer bij!! En stiekum hebben we ook al gezegd dat we dan het misschien aandurven om mee te doen met de wedstrijd(sssttt)

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

6

Ehhhh... afscheid van Annelies? Gaat ze ophouden met de beurs? Gaat het verder wel goed met haar?

Tieneke