1

Onderwerp: Taart voor interieurbedrijf?

Hoi medebakkers!

Ik neem volgende week, na een periode van 10 weken, afscheid op mijn stage. Ik loop stage bij een in- en exterieurbedrijf. Even kort: je kunt vanaf een kavel bij ons terecht, van het ontwerpen van een huis tot aan de kleinste details binnenhuis zoals een vaas. Ook doen we projecten van kantoorpanden etc. Ik wil een leuk taartje maken maar heb to-taal geen inspiratie. Hun logo is zwart met wit, redelijk saai. Ik wil wel met een spectaculaire taart afscheid nemen.

Iemand inspiratie? Bedankt! :)

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

2 Laatst bewerkt door Tigrasas (26-03-2015 22:58)

Re: Taart voor interieurbedrijf?

Twee hoge vierkante taarten bakken en op elkaar zetten zodat je een vierkant krijg, ik zou dan een recht stuk snijden uit de bovenkant zodat het huis een speelse maar strakke bovenkant krijgt, dit aan zijkant als Garage er aan plakken, wat leuke vaasjes voor de ramen, plantjes op,de voorgrond en bordje in de tuin met bedrijfslogo er op??? Grindpad in de tuin...hekjes....bloemetjes......ik zou helemaal los kunnen gaan hahahahah

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Re: Taart voor interieurbedrijf?

Of gewoon een spectaculaire taart die helemaal niets met het bedrijf te maken heeft?

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym