1 Laatst bewerkt door Maggie (20-03-2015 14:24)

Onderwerp: Springfair

Wie gaat er 12 april ook naar de Springfair, in Rhoon?  En wie doet er ook mee met de wedstrijd? Ik ben druk aan het ontwerpen en brainstormen. Heb wel weer zin in een wedstrijd.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

2

Re: Springfair

oh, wat leuk en zo dichtbij, ik ga er wel heen als er niks geks tussen komt maar ik dur echt niet mee te doen aan een wedstrijd :lol:  :lol:

3

Ik ga ook! Doe mee aan de cupcake wedstrijd, maar nog niet echt bezig met ontwerp. Zal wel last minute stress worden haha maar ik hoef niet te winnen hoor, meedoen vind ik al leuk!

4

Ik had het wel in de planning staan, maar sta dan onverwacht drie dagen op een Crea Weekend in de Broodfabriek in Rijswijk met workshops....

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina https://www.facebook.com/pages/De-Zoete … 3999343447

5

Vera12345 schreef:

Ik ga ook! Doe mee aan de cupcake wedstrijd, maar nog niet echt bezig met ontwerp. Zal wel last minute stress worden haha maar ik hoef niet te winnen hoor, meedoen vind ik al leuk!

Leuk! Succes. Was van plan om ook nog mee te doen met cupcakes, maar dat ga ik niet redden, dus doe nu alleen met kindertaarten mee.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com