26

Re: Frobelen omgeving Schagen?

Dat is zeker goed te doen. Woon nog even in Hoogwoud, straks een tijdje in Alkmaar, maar dan nog is het goed te doen. Alleen bij mij is niet handig (nu tussen de verhuisdozen en straks op 3 hoog :-p)

zal me even abonneren op het bericht, anders mis ik straks weer berichtjes

27 Laatst bewerkt door Wendy80 (24-10-2014 13:30)

Ik ben een tijdje niet meer op de forum geweest omdat ik zwanger was en ff geen zin meer had in taarten te maken maar volgens mij is er nog steeds geen bijeenkomst geweest of wel???? Nu ben ik weer bezig om taarten te maken.

28

Er is inderdaad nog niets afgesproken. Ik heb het voorlopig ook echt te druk (zondag de sleutel van het huis) december is voor mij ook een hele drukke maand. Dan wordt het al begin volgend jaar. Dan vind ik het overigens geen probleem. Ik maak nog steeds taarten. Die ik overigens nooit post. :O

29

Er is inderdaad nog niets afgesproken. Ik heb het voorlopig ook echt te druk (zondag de sleutel van het huis) december is voor mij ook een hele drukke maand. Dan wordt het al begin volgend jaar. Dan vind ik het overigens geen probleem. Ik maak nog steeds taarten. Die ik overigens nooit post. :O