1

Onderwerp: Taart 1-jarige

Hallo iedereen,

Ik moet binnen 2 weken een taart maken voor de verjaardag van mijn petekindje dat 1 jaar zal worden.
Weten jullie welke vullingen zowat mogelijk zijn voor zo'n klein kindje om te eten? Naarmate dat ze nog maar 1 klein tandje heeft, heb ik liever niet iets met grote stukken en ook niet te lopen zodat ze het 'gemakkelijk' kan eten.

Groetjes!

Re: Taart 1-jarige

Mijn kids hebben het liefste gewoon jam en slagroom of desnoods banketbakkersroom. Dat blijft vaak iets steviger. Je hebt (volgens mij van hero) aardbeien pasta. Is gelijk aan jam maar volledig glad. Dat is bij mijn kids favoriet, want die houden niet van stukjes. Volgens mij is rozebotteljam ook helemaal glad. Toen mijn kids nog zo klein waren maakte ik altijd een meptaartje. Dat meptaartje maakte ik dus met simpele vulling en voor de gasten maakte ik een echt lekkere taart ;-).

3

Re: Taart 1-jarige

Bedankt Jolanda,

Ja, het zou de bedoeling zijn om een meptaartje te maken en een aparte taart voor de gasten. Ik weet enkel nog niet goed wat erin te doen. Het zou leuk zijn mocht het iets lekker zijn zodat ze het ook eens kan proeven. Ik wil ze niet voor de rest van haar leven een afkeer geven van een taart omdat haar eerste taart niet lekker was ;)

4

Re: Taart 1-jarige

Niet te moeilijk denken qua vulling, kleine kids maak je het meeste blij met slagroom en jam.  :9