Onderwerp: Holland sugar art show

Hallo allemaal,
Wij willen morgen naar de Holland Sugar Arts show. Misschien wel de hele dag, kan iemand mij vertellen of je er een hele dag kan doorbrengen. Ik lees namelijk net dat het ieder jaar kleiner wordt.
Is er al iemand vandaag geweest?
Ben heel benieuwd.

Kijk ook eens op mijn fb pagina Mar-vellous cakes!

Re: Holland sugar art show

ik denk dat je even naar "beurzen en landelijke meetings" verplaatst moet worden.
Wat ik gehoord heb is dat het vandaag erg rustig was en dat een hele dag wel veel is maar het is natuurlijk wat je er zelf van maakt. Je kan er altijd een broodje/frietje eten of een drankje doen en er zijn een groot aantal showstukken waar je zo langs kunt lopen maar ook uren kunt kijken, dat is voor iedereen anders. Sommige lopen de stands zo voorbij, andere kijken elk dingetje 3 x na.
Moeilijk te zeggen dus. Als je iemand bent die snel uitgekeken is, dan is een dag wel erg veel ;-)

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

3

ik begreep dat er minder dan 24 standhouders zijn... Ximena is verhindert, dus niet aanwezig (kun je een kortingsbon voor krijgen voor webaankopen).
Erg rustig is natuurlijk ook wel eens fijn, kun je alles uitgebreid bekijken, zonder wegduwacties ;-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Veel plezier vandaag, wij gaan straks :)

[MOVE] -> Beurzen & Landelijke meetings

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag