101

Re: taartenbaksters in spijkenisse

Hallo allemaal,
Hier nog een beginnende taarten bakster uit Spijkenisse. Ik vind dit een super forum. Tot nu toe ben ik alleen maar aan het lezen en ideeën aan het op doen. 31 maart ga ik een basis workshop taartdecoreren doen in naaldwijk doen.
Dus mocht er een keer ergens gefreubeld worden dan wil ik wel proberen te komen om weer nieuwe dingen te leren.

Groetjes
Danielle

102

Wat zijn er veel mensen uit de omgeving die taarten bakken! Wat leuk! Ik kom zelf uit Hoogvliet en het lijkt mij ook erg leuk om een avondje lekker te freubelen!!

SweetForYourSweet schreef:

Voor diegene die iets 'meer' willen dan freubelen....Op donderdag 1 maart komt Eline naar Hellevoetsluis voor een workshop Orchidee (ochtend) en lelie (middag)

Er is nog plek!

Zie ook http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=183102

Dan ben ik op studiereis! Maar ik wil zeker kijken of ik een volgende keer wel kan meedoen! Als ik niet hoef te werken ben ik er zeker bij!!

Vegetables are a must on a diet. I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie ;) http://www.detaartenvandejuf.nl/

103

Gaat er nog een freubel georganiseerd worden? lijkt me leuk om een datum te prikken

104

Ik kom ook uit Spijkenisse, en ik ben een zeer beginnende taartenbakster. Is er binnenkort nog een gezellige bijeenkomst waar ik een hoop van jullie kan leren.

Groetjes een zeer verslaafde taartenbakster

105

Welkom Lotteke,

Op het moment valt er niet veel te freubelen en te workshoppen in de buurt geloof ik.
Na de vakantieperiode zal er wel weer meer aanbod komen.
Hou dit forumdeel goed in de gaten zou ik zeggen.

Groetjes en veel taartplezier,

John.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

106

Beste John,
Ga ik zeker doen, het is erg verslavend allemaal!!

Groetjes Linda

107 Laatst bewerkt door bianc22 (15-05-2014 08:32)

hallo taartenbaksters uit Spijkenisse en omgeving
wij zijn gestopt met ons bedrijf en nu willen wij een avond houden om onze spullen te verkopen
zouden jullie willen laten weten of daar interesse in is
georget even een mailtje sturen

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

108

Ik heb zeker belangstelling maar wil van te voren wel een beetje een idee hebben wat je alle te koop heb.